Babanın Oğlu Kemal - 3.Bölüm

Babanın Oğlu Kemal'in 3. bölümüne hoş geldiniz! Babanın Oğlu Kemal'in sürpriz konuğu eşi Handan.
Eğlenceli sohbet ve birbirinden komik anılar bu videoda.
👉Babala TV TRproject kanalına abone olmak için:
bit.ly/BabalaTV
Babanın Oğlu Kemal'in diğer bölümlerini izlemek için:
▪️Babanın Oğlu Kemal - 2. Bölüm
trproject.info/it/video/mcqCjKqJqpq4mnY
▪️Babanın Oğlu Kemal - 1. Bölüm: Açılış
trproject.info/it/video/t7V1doCYjH3HZHo
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

Herunterladen

görünümler
882,912

YORUMLAR

  • Babala 4 bekloyoruz abii ya

    Osman ÇakırOsman Çakır3 saatler önce
  • Senin bu yaptigin tam olarak nedir anlayamadim stand up talk show konusmanda ofsayt ayrica uc kurus para kazancam diye o kopek bana kaysa falan diyosun karinin yaninda...Birak bu isi kardes...Bide cok begenmisler nesini begendiniz bunun...

    beİNsports Maç ÖzetleribeİNsports Maç Özetleri6 saatler önce
  • yapacağın montajı sokam emir abii

    ANONKYRAANONKYRA6 saatler önce
  • EFSO OLMUŞ TEŞEKKÜRLER NEŞELİ HAYAT SENİN HAYATIN BEYA :)

    Toredo SalvadorToredo Salvador7 saatler önce
  • Abi Allah rızası için 4u atın ya lutfen

    Naci efeNaci efe12 saatler önce
  • Yeni bölüm nerede

    lepistes dünyasılepistes dünyasıGün önce
  • Süper.

    Abdullah SarıAbdullah SarıGün önce
  • Guzel İnsan

    SONER BICIKCISONER BICIKCIGün önce
  • Ağzına sağlık henşerim.

    Ozy OZYOzy OZYGün önce
  • Kuru fasulye konusunda senin gibiyim agacım.

    e ke kGün önce
  • Ağzına sağlık aga bee..

    ahmet tuzcuahmet tuzcuGün önce
  • Baba adamsın harbi Kemal abi Rabbim nesenizi bozmasın

    Onur KocaOnur Koca2 gün önce
  • Heykelini dökmeye beton yetmez kemal abi Edirne Pomak slm olsun 😀😀

    Mehmet ali ÇevikMehmet ali Çevik2 gün önce
  • .

    Atlas BermanAtlas Berman2 gün önce
  • Sapan için ayakkabının amına koyulmazki, adam sikse haklı mk

    Kovboy SergioKovboy Sergio2 gün önce
  • sizi izleyenlerin bekarların evlenesi gelir bea... Allah sevginizi artirsin

    Mustafa DemirciMustafa Demirci3 gün önce
  • Aydın/NAZİLLİ de selamlar abi

    MUSTAFA EMRE UzunMUSTAFA EMRE Uzun3 gün önce
  • Handan ablaa sen ne güzel insansın abla 🌸

    Erkan Enes ÇiftçiErkan Enes Çiftçi3 gün önce
  • Format böyle olsun daha çok hikaye dinleyelim

    Fia SantoriniFia Santorini3 gün önce
  • Selamlar hürmetler abicim bügünlerde güldürdünüz ya beni allahta seni ve aileni güldürsün yengeme çok sarma yakar sonra çıranı karıdan kormayan allahtan korkmaz mış aman

    gokhan dogrargokhan dograr3 gün önce
  • kemal 3 ü niye bukadar beklettin beya

    ilker palaogluilker palaoglu3 gün önce
  • Evet

    Man a ManMan a Man3 gün önce
  • Harikasiniz 👏👏👏

    GülşahGülşah3 gün önce
  • Ne gerek vardı yani şimdi bunun karşıma çıkmasına :(

    Gizem SüerGizem Süer3 gün önce
  • abi kendi kanalınızı açacak mısınız ?

    WOLF_CanBerkWOLF_CanBerk3 gün önce
  • Bozkır KanunuBozkır Kanunu3 gün önce
  • Sss

    Taner AksoyluTaner Aksoylu3 gün önce
  • abi bırak kahveyi sen tuvalette çeksen izlerim seni aq ömofvncxvebr

    polat yılmaz günpolat yılmaz gün4 gün önce
  • Kemal de bizden eski knightcılara selam

    EntelijansiyaEntelijansiya4 gün önce
  • Benimde lise numaram 111 di ev numaram 11 ve doğum günümde 11 Nisan 😄

    Tunay TatlısözTunay Tatlısöz4 gün önce
  • helal olsun sana kemal cok guzel olmus video

    Senol OsmanogluSenol Osmanoglu4 gün önce
  • Yengeyle videolara devam et abi aşırı eğlendim izlerken

    Osman AşıkOsman Aşık4 gün önce
  • like atmayanı sikerim

    Serkan ÖzkanSerkan Özkan4 gün önce
  • Kemal ALLAH iyiliğini versin karnıma ağrılar girdi

    aşıkarreıs kerımaşıkarreıs kerım4 gün önce
  • Dayıcım ağzına sağlık yine yüzümüze tebessümü getirdin 😅

    Recep AltıntaşRecep Altıntaş4 gün önce
  • Güzel

    Ramazan GökdaşRamazan Gökdaş4 gün önce
  • lan mükemmel

    THE Arda TvTHE Arda Tv4 gün önce
  • Buda baydı :(

    SederonSederon4 gün önce
  • mk biraz hızlı at şu videoları utanmasan yılda bir atcan

    SoytarıSoytarı5 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="1055">17:35</a> hahahahahahahaha

    Erkan OngurErkan Ongur5 gün önce
  • Kemal abi 5-10-20-1000-1500 bölümleri bekliyoruz adamsın beyaaaaaaaa 😁

    Yılmaz EroğluYılmaz Eroğlu5 gün önce
  • Küfürler sansürlenmese daha güzel olmaz mı

    Aylin ÇorakAylin Çorak5 gün önce
  • Instgram #la_tully

    Mehmetali BalıkMehmetali Balık5 gün önce
  • gülen var mi hiç

    dramaqueen's lullabydramaqueen's lullaby5 gün önce
  • Ya gözlerimden yaşlar geldi bazı noktaları geri sarıp sarıp izliyorum oldum gülmekten iyiki varsın babanin oglu Kemal.

    Kadir KuruKadir Kuru6 gün önce
  • Wc de banyoda abtesli abtessiz koltukta aburcuburla aburcusuzla yatakda her yerde binc ve sen

    SAMET ErbeySAMET Erbey6 gün önce
  • kral adam babanın oğlu kemal

    muhammed şekermuhammed şeker6 gün önce
  • Adamasın bea

    Murat YamanMurat Yaman6 gün önce
  • Ulan yavşak biz hep bu kadar beklicek miyiz senin bolumleri haftanin her gunu olsun.

    Tolga Cihat TalanTolga Cihat Talan6 gün önce
  • Adam be

    Mereba EffMereba Eff6 gün önce
  • Abi 4 u de bekliyoruz en yakın zamanda

    emrah deşikemrah deşik6 gün önce
  • Babanın oğlu Kemal 4.bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz selamlar

    SERHAT TÜMENSERHAT TÜMEN6 gün önce
  • Muhabbet harikaydı. Yengeye çok selamlar. Aklıma bir soru geldi. Baba bu kadar uğraşmış seninle yrnge nasıl baş ediyor. Sevgilerle 😊

    Yasin TasginYasin Tasgin6 gün önce
  • Aydınlılar +1

    Selman AyazSelman Ayaz6 gün önce
  • Supersiniz:)

    Alper HavesogluAlper Havesoglu6 gün önce
  • Emmi yengemle bi ömür mutlu olun be ne guldurdunuz beni

    özgür yeşilbalkaniözgür yeşilbalkani7 gün önce
  • Güzel abim harika bir insansın.Kuzey egeden çok selam olsun sana.Tertemiz ve saf hayat hikayelerinin devamini bekliyoruz.

    Kağan YüceKağan Yüce7 gün önce
  • İzlemeden beğendim çünkü eminimki harika👏🏼👏🏼👏🏼

    Duygu KDuygu K7 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="238">3:58</a> bu gün 23 nisan nasıl içmez insan

    Yasir GüneşYasir Güneş7 gün önce
  • sen bizi güldürdünn hemde ne gülmek allah her daim yüzüzü güldürsün abi

    dsi güvenlikdsi güvenlik7 gün önce
  • abi koronadan sonra trabzona bekleriz beyaaaa hemde etli kuru da yaparız sana bi programda burda olmazmı be yaa

    Taha SarıgülTaha Sarıgül7 gün önce
  • Video'ya like attım abi de burdan editör beye sesleniyorum. Lütfen sahne geçişlerinize önem verin, saygılar.

    Eren TorunEren Torun8 gün önce
  • Abi hep kahve de yapma ara da bir yenge yi falan da çoluk çocuk onlarla da video çek abi seviliyorsun ❤️♥️

    Enes KarabaaEnes Karabaa8 gün önce
  • Emeğine sağlık kral adam.

    Gökhan CanGökhan Can8 gün önce
  • abi ben manisayılım 45

    Ahmet Arda CulgecenAhmet Arda Culgecen8 gün önce
  • Neşeli adamsın aga heykelini dikseler taşşağına çimento yetmez.yürü be eyyy

    Murat AytaçMurat Aytaç8 gün önce
  • Devammmmmm

    Aydoğan ÇolakAydoğan Çolak8 gün önce
  • Kemal abi müthişsin ama esin senden daha daha müthiş çok güzelsiniz Allah sağlık mutluluk versin ..

    Didar KudatküsinDidar Kudatküsin8 gün önce
  • Allah neseni daim etsin kardeşim. Sen bizi güldürdün Allah'ta seni güldürsün

    murat yesilyurtmurat yesilyurt8 gün önce
  • Devamı gelsin

    Aydoğan ÇolakAydoğan Çolak8 gün önce
  • Yengeyle beraber güzel ikili olmuşsunuz Allah bir ömür boyu ayırmasın...

    İbrahim Aycıİbrahim Aycı8 gün önce
  • Reis sana bi haberim var kızanlarla 3 ay daha berabersin okullar açılmıycak kapattılar 😂😂

    SerhatSerhat8 gün önce
  • Çok hızlı konuşuyorsun ve ses boğuk çıkıyor, sözlerini anlamakta zorlandım, buna çözüm getirirsen daha iyi olacak, onun dışında programın başlangıç olarak fena değil, geliştirilebilir, ilerde daha güzel programlar bekliyoruz. Başarılar.

    ayşe özelayşe özel8 gün önce
  • Helal sana kuşçu baba.

    sinan karasinan kara8 gün önce
  • İnanılmaz bi ses kayması var...

    Yusuf Özal KarakayaYusuf Özal Karakaya8 gün önce
  • Gözün nerde kral 😂

    Alperen yegnAlperen yegn9 gün önce
  • Abi ses çok kaymış ya

    İbrahim Özkayaİbrahim Özkaya9 gün önce
  • Kralllllllllll karnım ağardı yenimle

    hamdi dorahamdi dora9 gün önce
  • Tamgaz devam ekrandakilerden cok fazlan var seviliyorsun hemşerim arayı fazla acma başarılar

    Emin KundakEmin Kundak9 gün önce
  • abi efsane bi program

    LosT_ HypeRLosT_ HypeR9 gün önce