BEST OF 3Y1T - LOUIS STOTESBERY

Tüm bölümlerlerden en komik anları seçip sizin için kolaj haline getirdik. Sırasıyla her gün 17:00'de yayında olacak. Bildirimleri açmayı unutmayın.
🔔 Videolardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız abone olun: bit.ly/2H52tbi
3Y1T Sezon 2 listesi: bit.ly/2GnHONn
3Y1T En iyi bölümleri: bit.ly/2PagW6b
⬇EKİP⬇
Koreli
Chaby
chabyhan
chabyhan
twitch.tv/chabyhan
İtalyan
Michele Cedolin
michelecedolin
trproject.info/author/xth5fC3xD8p-Oc_518VuVg.html
Kenyalı
JJ Moriasi
jjmoriasi
joelmoriasi
trproject.info/author/SsufC19LHU3NNYUUzRv9fw.html
Amerikalı
Louis Stotesbery
stotesbery
trproject.info/author/VAU2-LpVDyRE3_VEfc05jg.html
Editör (Çorlu)
Gülce Elibol
gulcelibol
📩 İletişim: chaby@hypers.co

Herunterladen

görünümler
105,591

YORUMLAR

  • abi louis çok eğlenceli

    Kübra KaplanKübra KaplanGün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="193">3:13</a> aga bee 😂😂😂😂😂

    Aleyna ŞenşahinAleyna Şenşahin2 gün önce
  • En sevdiyim hep Louisdi zaten , ve burda da en iyi best Louisin bölümü olmuş ya 😅😅 süper baya güldüm

    Mono LunaMono Luna3 gün önce
  • Adam iri kalıplı falan ya geyirikleride sanki çok kötü kokuyomuş gibi hissediyorum burnuma kadar geldi açndkdşcnwelncfkddj

    Quizas nadaQuizas nada4 gün önce
  • Hayranlar yapsa daha iyi yapardı videoyu ama Louis diye izledim. Diğerlerini de izlicem. Çünkü niye izlemeyeyim

    melike yılmazmelike yılmaz5 gün önce
  • Abi müslümanmısınız

    Osman UnalOsman Unal5 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="391">6:31</a> el-job 🤣 bunu yakalayan var mi baska?

    maladoychelovekmaladoychelovek6 gün önce
    • Zaten o kısmı atamalarının amacı Louisin Handjob demesi aölalaöaöa

      AlperenAlperen6 gün önce
  • Kaç aydır izlemiyodum sizi iyi geldi bu

    hayrunisaaltanhayrunisaaltan7 gün önce
  • Kesin keeliforniya da vardır diyodum yokmuş olmadı

    hayrunisaaltanhayrunisaaltan7 gün önce
  • Kesin keeliforniya da vardır diyodum yokmuş.olmadı

    hayrunisaaltanhayrunisaaltan7 gün önce
  • Abi louis niye bu kadar yakışıklı

    Rabia AyRabia Ay7 gün önce
  • O osuruk gercek miydi cidden

    sudesude7 gün önce
  • "Nerdeydi o Afrika'nın yanında bir yer di mi?" nnzxwmdnejgfh

    GülGül7 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="145">2:25</a> net en iyisi sadlkjndslkdjsans dlkadnj lks

    Adem ıldızAdem ıldız8 gün önce
  • tüm video boyunca california demesini bekledim beee

    Doğa KarslıoğluDoğa Karslıoğlu8 gün önce
  • Saçma bir şekilde en çok güldüğüm espri jj'in mango hakkındaki yorum oldu. Bukubele kdnldncldmc

    Ceren GüngörCeren Güngör9 gün önce
  • Louis nasıl bu kadar çekici tatlı sempatikk oluyo yaa bildin bal fıçısından çıkmış Allhm

    erika kn knerika kn kn9 gün önce
  • Abi geçen gün kahvaltı videosunu izlemiştim. O Ekin'in dediği yosun olayı var ya, çocuk doğru söylüyor. Kurutulmuş yosun mu desem, yaprak şeklinde yosun işte. Chopstick'le onu pilavın üstüne koyup büzüyorlar. Hani yine Koreli'ler marul'un üstüne et falan koyup yiyorlar ya, onun gibi işte. Oh be rahatladım.

    Liza Zhang_[EYL]Liza Zhang_[EYL]9 gün önce
  • michele ve lui shipledim..

    moonchildmoonchild9 gün önce
  • Hem cool hem sexy hem de minnoş..

    POOKIE QUEENPOOKIE QUEEN9 gün önce
  • Lois çok slow ya

    фsiyah bayrakффsiyah bayrakф10 gün önce
  • abi bu adamlara nasıl dislike atıyorlar ya

    menekse Gulsevenmenekse Gulseven10 gün önce
  • Abi kusura bakma ben seni daha yeni keşfettim. Abi yani katılmadığın program, görünmediğin ekran, seni çekmeyen kamera yok. Abi seni Nihat Hatipoğlu'nda görüceğim aklımın ucundan geçmezdi. Başarını kutluyorum ve devamını diliyorum. Seni seviyorum kendine iyi bak 😊😊

    Elifnaz OzturkElifnaz Ozturk10 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="80">1:20</a> su-gölge-ateş yazdırdım...

    Miray KeçeliMiray Keçeli10 gün önce
  • Koptum ya çok iyiydi luis inki

    Rabia AkbayRabia Akbay10 gün önce
  • abi şu video bitişlerini bi düzeltin artık kaç bölüm oldu ya....

    Ahmet YILDIRIMAhmet YILDIRIM10 gün önce
  • ahh Lui...eridik yinee

    Zişan KarahanZişan Karahan11 gün önce
  • Hemen gelmen lazım gidiyo

    Buse IsciBuse Isci11 gün önce
  • 3. izleyişim aşığım sana lui

    Seda ÇelikSeda Çelik11 gün önce
  • LOUİS İN İĞRENÇLİKLERİNİ GÖRMEK İÇİN İZLEMİYORUZ BU KANALI!!

    Başak BaşakBaşak Başak11 gün önce
    • İzleme o zaman sana zorla izlettiren yok

      lalisa'nın karısı rosélalisa'nın karısı rosé10 gün önce
  • Çok komikkkk biri ya djsjskskkdd

    afranur cafranur c11 gün önce
  • Nobody: Louis:Oksijen yok içerde,birinin nefesini geri emiyorum sjsjsjsbsbdhd

    Emine MammedovaEmine Mammedova11 gün önce
  • bir kanalın çöküşü.. 4 günde sadece 82k izlenmiş. corona bitirdi sizi

    Kaan AksuKaan Aksu11 gün önce
  • Gülce ablanın gülüşü çok tatlı değil mi ya🥰❤️

    BernardeauBernardeau11 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="336">5:36</a> saniyesinde alev aldı Luis😂😂❤️

    BernardeauBernardeau11 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="143">2:23</a> biiiiiiip sesi geliyor ama adamın ses de geliyor.Abi arkadan efekt olsun diye mi koydunuz😀😃😃

    Berika SoyluBerika Soylu11 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="89">1:29</a> çok tatlı yaaa ksjaksjsjjsks

    Berika SoyluBerika Soylu11 gün önce
  • Ya lui çok havalı değil miiii😬😬😬

    Berika SoyluBerika Soylu11 gün önce
  • Louis kalp ben.Aksini iddia eden en büyük fetöcüdür.

    Naninaninanina -Naninaninanina -11 gün önce
  • Bunu yemek yerken izlemek tam anlamıyla hataydı.

    zehrazehra11 gün önce
    • @lalisa'nın karısı rosé kanka her yemek yiyişimde luinin gaz çıkarma sahneleri gözümün önüne geliyor zayıflayacağım bu gidişle

      zehrazehra7 gün önce
    • Ayn yaa yediklerim boğazım da kaldı dhdhdhdhdhdjdjdjdjdj

      lalisa'nın karısı rosélalisa'nın karısı rosé10 gün önce
  • AGA BU SERİ NİE İZLENİMYOO

    Zeren OkumuşZeren Okumuş12 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="352">5:52</a> senden böyle bir hareket beklenmedim😂😂 ah zavallı JJ ne çektin bee😂😂

    Mina KorkmazMina Korkmaz12 gün önce
  • Aslında farklı dillerde (italyanca, korece vs.) altyazı koysanız çok daha geniş bir seyirci kitlesine ulaşırsınız.❤

    s ss s12 gün önce
  • Louis... 🤣🤣🤣

    Aleyna NalçaAleyna Nalça12 gün önce
  • LOUIS Stotesbery 💛 Harika'sın 😍

    Gülşən QuliyevaGülşən Quliyeva12 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="371">6:11</a> osurdu mu biri napıyonuz Louis

    k-popk-pop12 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="244">4:04</a> Chaby dudjufhruf

    Mor MomoMor Momo12 gün önce
  • Valla birinin nefesini geri emiyom içime :))

    seyda cseyda c12 gün önce
  • Ben 1 saate yakın bekliyordum 😊

    Kübra Ebru IşınKübra Ebru Işın12 gün önce
  • Bu adamin mizahi bi baska yaa esi benzeri yok hahahahahha

    mg ymg y13 gün önce
  • Anaaa bu ne 😅

    Ayşenur KarakaşAyşenur Karakaş13 gün önce
  • Louis kral adamsın 😂😂😂

    Ayşenur KarakaşAyşenur Karakaş13 gün önce
  • 15.28 de ki kısım hangi videoda var???

    eda nureda nur13 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="1090">18:10</a> 🤣😂🤣😂🤣😂😂😂

    HintkinasiFulya HennaMehndiHintkinasiFulya HennaMehndi13 gün önce
  • Hepsini izledim 4ünüzün de hepsini de beyendim😍 Azerbaycandan selamlar❤

    _ButterFly_ 7_ButterFly_ 713 gün önce
  • Şu gegirmeleri osurmaları olmasa iyi çocuk aslında :)

    Sezin DemirSezin Demir13 gün önce
  • Aaaa bu seri çok iyimişşşşş

    Neydim N'olacağımNeydim N'olacağım13 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="194">3:14</a> lui ya djdidisj

    Hayrettin reisHayrettin reis13 gün önce
  • Videonun 1/3 ü loi nin geğirmesi

    Muhammet mustafa ÖzeninMuhammet mustafa Özenin13 gün önce
  • Aşksın Lui jfjfj😘😂

    İrem İremİrem İrem13 gün önce
  • "Bu benide şaşırttı abi normalde çağırmazdım" Louis Stotesberry

    LeedzLeedz13 gün önce
  • Best of ekincan gelsin

    Hazal SoydalHazal Soydal13 gün önce
  • En sevdiğim bey

    PrunswithfoxesPrunswithfoxes13 gün önce
  • Chaby den fazla iZlenmesi peki

    eyüp caneyüp can13 gün önce
  • Sürekli arayan giren efekt bir süre sonra rahatsız ediyor beni ama onun dışında video çok başarılı emeği geçenler siz bir harikasınız😍😍😍👍👍👍❤️❤️❤️

    Sema Gül DilekSema Gül Dilek13 gün önce
  • Ooo best of mu bayılırım

    Sera ÖzdoğanSera Özdoğan13 gün önce
  • Sonunda beklenen video geldi asdasadasa

    İpek İŞBAŞARANİpek İŞBAŞARAN13 gün önce
  • Best of Ekincan bekliyoruz bence!

    Ve ZonguldakVe Zonguldak13 gün önce
  • Louis’in Amerikalı tarafını bulabilen var mı cidden? Ben sadece İzmir’li birini görüyorum.

    Naz ErkanNaz Erkan14 gün önce
  • Ya şu luiye yapilan plaket şakası yine haykirmama neden oldu yaaa siktir diye tepkileri filan hahaha bir de şey de çok komikti ya chaby ayrılıyoruz diye şaka yapınca Lui ve micheleye orda da aşırı gergindi altına sictiydi ne gülmüştüm

    whatchwhatch14 gün önce
  • Sünnet oldunuzmu, müslüman mısınız ? Abi sizi çok seviyorum cevaplarsanız sevinirim 😔😘😘❤️❤️❤️🖤🖤❤️🖤🖤💖💖💕💕💕💕💕💕💕💓💓💖💓💖💓💕❤️🖤❤️🖤

    DERYA KOOKİEDERYA KOOKİE14 gün önce
  • videounun %60 ı falan geyiriyo reis

    Feyza DemirFeyza Demir14 gün önce
  • Bi şu tipine bak bide yaptıklarına

    Recep ÖzsoyRecep Özsoy14 gün önce
  • Lui ağzıma sıçsada adamı severim yok böyle bir şey

    Karan Arel SAKMANKaran Arel SAKMAN14 gün önce
  • Sanki adamın lafını bilerek defalarca kesiyor ya. <a href="#" class="seekto" data-time="465">7:45</a> de sinir oldum adama.

    Let's Do ThisLet's Do This14 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="324">5:24</a> ses gerçekten ondan mi çıktı LWBSUDKDBSUDODN

    watd beewatd bee14 gün önce
  • abi bu videoda şu "senin kafan pezevenk"e güldüğüm kadar başka bir şeye gülmedim <a href="#" class="seekto" data-time="1088">18:08</a> ahajshjqagjqgbsnwhs

    ZoeZoe14 gün önce
  • <a href="#" class="seekto" data-time="990">16:30</a> peki bi ahtapot seni canlı yiyor olsa nasıl hissederdin dsadgashdga

    zz14 gün önce
  • Çook iyi 😂😂😂

    Şeyma AkınŞeyma Akın14 gün önce
  • EKİNCAN'DA YAPIN NOLUUUURRRRRR

    MersaMersa14 gün önce