DOLAR VE ALTIN KOPACAK DEMEDİM Mİ?

DOLAR VE ALTIN KOPACAK DEMEDİM Mİ?
://trproject.info/author/qU4fCu2zSL8gamk2CgvjCQ.htmljoin
Selçuk Geçer TRproject Kanalında yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kesinlikle yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorumlar Selçuk Geçer'in kişisel görüşlerine dayanan analizlerden oluşmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Burada yer alan bilgiler, tamamen yoruma dayalıdır ve asla kesin ifade etmez. Burdaki yorumlardan yola çıkarak yatırım yapan kişilerin kararlar ve ticari amaçlı işlemlerden doğabilecek zararlardan Selçuk Geçer hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir. Burada yer alan görüş ve düşüncelerin hiçbir bağlayıcılığı yoktur.
-
Destek Olmak İçin ► www.patreon.com/selcukgecer
Tüm Videolar ► trproject.infovideos
Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► trproject.info
-
Sosyal Medya ►
selcukgecer_
_selcukgecer
-
trproject.info?search_query=%23selcukgecer
Kategori
Haberler ve Politika
İletişim Mail ► selcukgeceryt@gmail.com
DAHA AZ GÖSTER

Herunterladen

görünümler
106,259

YORUMLAR

  • Yavsak herif kac yildir kopcak kopcak dedin dunyada ekonomi durdu millet can derdine dustu simdi kalkmis ben demistim diyosun. Yaziklar olsun

    Kerem BaştürkKerem Baştürk5 gün önce
  • Bu virus olmasaydı yine bukadar çıkmazdı!! sen herzamanki gibi boşa konuşmaya devam edeceksin. dolar hani 10 lira olucaktı? çok beklersin!! dolar 7 yi geçmeyecek!!

    one Guyone Guy6 gün önce
  • ETF ler altın ve gümüş almaya devam ediyorlar. Goldist de ise azalmış.

    Murat SananeMurat Sanane7 gün önce
  • Olum yalancı bir insan mı lan bu? Altınla alakalı hiç bir şey söylemedin. Dolar da en som 2019da 12tl olacaktı 10 kuruş yükselse dediğim çıkıyor diyip prim kasmaya devam ediyor. Tek derdi siyaset olan birisini ciddiye alamıyorum....

    Ali ÇETİNAli ÇETİN7 gün önce
  • Teprik ederim soyledikleriniz gerceklesiyor

    Ekrem AşukEkrem Aşuk8 gün önce
  • arkadalar yıllardır bu adamı takip ederim.hiç bir dediği olmamıştır..sakın aldanmayın..ne diyorsa tersi oluyor..

    Zeki ÇetiynZeki Çetiyn8 gün önce
  • Bireysel emeklilik nasıl etkilenir bu durumda? Riskli kağıtlar için özellkle

    Kara DutKara Dut9 gün önce
  • Hocam bu saatten sonra altın almak doğrumu sizce?

    Ayhan ÇizmecioğluAyhan Çizmecioğlu9 gün önce
  • gecen yazda dolar 12 diyordun sana uydum 5,82 den almistım hep zarar cok sallıyon be hocam

    Sukru TumSukru Tum9 gün önce
  • 2 senedir yayın yapıyorsun 2 senedir 12 olcak dedin 5 e kadar indi senin yüzünden bi ton insan terste kaldı bu kadar uzun vadede herkes tutturur önemli olan kısa vadeli tahmin yapıp tutturabilmek

    Burak F.Burak F.9 gün önce
  • 2 yıldır diyorsun yaw onca insani mahvettin yeter..

    YCL SVNYCL SVN9 gün önce
  • sen konuştukça dolar düşüyor.6.62 olan kur 26 mart akşamı 6.38 e düştü..çok biliyorsun sana güvenmiştik,,,,,

    Metehan SaatçıMetehan Saatçı9 gün önce
  • Hocam dolarla kafayı bozmayın bu kadar düşsede bizimdir kalksada insede

    İdris Çetinkayaİdris Çetinkaya10 gün önce
  • altın kopacak 380 olacak diye diyeli 1,5 - 2 hafta oldu ve su an seviye 335 lira hala demedimmi diyorsun çok uzun vade yorumu yapıyosan millet zaten altının uzun vadede yükselişe devam edeceğini biliyor bize kısa ve orta vade lazım, sen yükselicek dedin diye millet altına gömdü parasını 325'den 330'dan aldı, 2 gün sonra 315'e düştü hadi 380'e gelse seviye tamam demedimmi de ama altın su an 380 değil neyin kafası bu?

    Mert GökbayrakMert Gökbayrak10 gün önce
  • 2 senedir diyosun yok 8 yok 12 lira demiştin dolar icin 18 ayda sadece 70 kuruş artdı buda gayet normal zaten bunumu bildin yani 😂😂😂

    sakir arslanboğasakir arslanboğa10 gün önce
  • Selcuk abi geleceymiz aylarda dolar kursu nasil olucak?

    Resad AbdullayevResad Abdullayev11 gün önce
  • selcuk hoca meger aylar once anlamış virüsün gelecegini...anca dolar alın diyodu...

    serhat0555serhat055511 gün önce
  • Aga bu kesmekeste sende moral bozma ya,Insanlar ölüyor,Motive etmen gerekirken ic karartiyorsun,Cikmassa amk.

    can johncan john11 gün önce
  • Korona virüsü sıradışı gelişen bir durum. Ama ekonomik önlemlerin alınmaması tamamen yönetim yanlışlığı. Dolar bırakılsa, iç piyasa yatırımcılarına imkanlar tanınsa ve üretime dönülse! ithalata kısıtlama getirilse , yabancı yatırımcıya güvenceler verilse ülkeye döviz de girmeye başlar , yerli üretimi de arttırırız, insanlar da iş bulabilir. ayrıca temel gıda için kdv %1 yapılsa yani peynir süt et sebze yani lüks gıda dışında kalan temel gıdalar için. Çiftçiye mazot düşürülüp yerli tohuma ve kenevir ekimine destek verilse herşey 5 yıl içinde düzelmeye başlar zaten.

    gomescortezgomescortez11 gün önce
  • Himm uçuyor aşağı doğru. Kazanmaya devam ediyoruz..allahtan seni citiye almamistim. Auro mu 7.19 dan bozdum.

    seyit onbaşiseyit onbaşi11 gün önce
  • Bir süredir takip ediyorum, hiç bir öngörünüz tutmamış, Dolar 10 ira oacak ta demişsiniz, Altın ççökecek te... sonra tersini söylemeye başlamışsınız, bu arada tutmayan öngörülerinizi ifade ettiğiniz videoarıda private 'a alıyorsunuz, hala kendinizden emin videolar yayınlıyorsunuz daha ilginç olanda insanlar size hala inanmaya devam ediyor. Demekki insanlar gercekleri değil, duymak istediklerini söyleyenleri dinliyormuş, iyi çalışmalar:-))

    oliver paige parkeroliver paige parker11 gün önce
  • fiziksel altin yerine bankada altin hesabi uzerinden alim yapiyorsaniz,son derece riskli bir surece girilmesinden dolayi,hesaplariniz da risk altindadir...Cunku tahminim,bankalardaki altin hesaplarinin fiziksel altin karsiligi yok..Bir anda tum musteriler,bankalarina gidip,"hesabimi kapatiyorum altinlarimi ver' derse ne olur bir dusunun.O yuzden bu surecde, fiziksel altin alin..yok anlik hareketlerde,kisa vadelerde al-sat yapip kar elde edecegim diyorsaniz,o zaman da 1-2 bin liralik al-satlarla kisa yada uzun vadede dise dokunur karlar edemezsiniz.Kucuk paralarla 24 ayar fiziksel gram altin alin,atin bir kenara bekleyin.

    sinan karakayasinan karakaya11 gün önce
  • Birşey bildiğin yok 12 lerde konuşuyordun dolar için çok kişinin canını yaktın. Bu ortamda doların altının yükselmesi normaldir hastalık var millet korkuyor ilaç bulunduğu an yavaşladığı an dolarda altında düşer yüksekten almayın bence elinizde kalabilir fed para dağıttı çünkü .

    Eser SvnEser Svn11 gün önce
  • HAYDİ DELİKANLI OL DA, BU MESAJI SİLME SELÇUK EFENDİ...!!!!!!!!!! Ya sen nasıl bir ekonomistsin anlayamadım. Düne kadar dolar 12 acak diye insanlara 6.5 lardan dolar reklamı yaptın. Altın uçacak dedin ama altın çakıldı. Hiç mi düşünmedin, böyle düşüşler olursa yatırımcı ne eder diye.? Ben de senin gibi uçar kaçar derim ve bir gün yükseldiği zaman '' işte ben demiştim '' diyeceksin... Yarın dolar 6 ya veya altın 1450 - 1500 onsa düşerse, şu olacak diye alın dediğin şeyler düştüğünde hiç mi utanmayacaksın????

    Seda TAŞPINARSeda TAŞPINAR11 gün önce
  • 1 sene önce dedin 1 senede heralde yükselecek dahada yükselecek bunu herkes biliyo sende bilmişlik yapma

    Mustafa gençMustafa genç11 gün önce
  • Fırsatçılık ne zaman meslek oldu?

    kafayı yicemkafayı yicem11 gün önce
  • Lan çığırtkan şerefsiz

    EMRAH EMRAHEMRAH EMRAH11 gün önce
  • Selçuk bey altın 345 olunca satalim mi yoks a 400 u mu beklemrk lazim

    Brawl StarsBrawl Stars11 gün önce
  • Bırakın bu provokatör'ü erkan özü dinleyin

    Burak YeşiLBurak YeşiL11 gün önce
  • Serefsiz hain seni git avrupa ulkelerinde konusta zoruma gitmesin...yedigin yemege ictigin su zehir zikkim olsun bu ulkenin ..en buyuk düşman sensin law INGILIZ AJANI....😠😠😠😠

    Telifsiz müzik DünyasıTelifsiz müzik Dünyası11 gün önce
  • La bi git. 2 senedir kopacak diyorsun. Fanatik gazetesinin iddia kuponları gibisin.

    Şükür ŞükürŞükür Şükür11 gün önce
  • Ya bu adamı aylardır burada görüyorum her hafta dolar 7 TL oluyo bilmem ne falan...hiçbiri tutmuyor zaten şu an çıkmasının sebebi de daha önce sunduğum sebeplerle alakası gram yok virüsle alakalı tamamen...komple boş bir insan

    Mücahit BulunMücahit Bulun11 gün önce
  • Pislik herif.

    Edip AliEdip Ali11 gün önce
  • Hocam ağzınıza sağlık

    Said HacıahmetoğluSaid Hacıahmetoğlu11 gün önce
  • 180 gr altinim vardi. 313 tl den bozdum. Bugun 340 tl oldugunu gorunce kendimi duvara caprasim geldi

    Dnz.han_Dnz.han_11 gün önce
  • Merhaba Hocam ben maalesef kanalınızı geç keşfettim ve altının durumundan haberdar olamadım.Altının tekrar düşme durumu olur mu yani satın almak için kısa bir aralık olur mu ? Şu an 330 lardayken satın almak cidden çok üzüyor 304 ü görmüşken birkaç gün önce.Yanıtınızı bekliyorum lütfen 🙏🏻

    Ezgi GökkayaEzgi Gökkaya11 gün önce
  • Dolar yükseliyor petrol düşüyor ülke için iyi

    Muhammed dünyanın efendisiMuhammed dünyanın efendisi11 gün önce
  • sen merhaba demedin selçuk merhaba

    AHMET demiryürekAHMET demiryürek11 gün önce
  • Selçuk hocam dolardaki bu düşüş küçük dolar yatırımcısına panik yaratacak seviyesinde bir düşüş ne diyorsunuz?

    Serdar TekinSerdar Tekin12 gün önce
  • Çok hakkısınız insanlar hayatta kalma dürtüsüyle daha çok dolara ve altına saldırıyor

    Ahmet AdasAhmet Adas12 gün önce
  • Sayın Selçuk Bey Elimde Brunson krizinde 7,60 TlL’den aldığım Euro var. Uzun zamandır ciddi zarardayım. İşlemi banka üzerinden yapmıştım. USD çok hızlı artıyor acaba Euro’’yu USD’a çevirsem mi? Arbitraj’da yapsam banka önce Euro’yu TL’ye çevirip sonra USD satıyor, kayıp çok olur diye bunu şimdiye kadar yapamadım. Siz ne önerirsiniz? Euro’da mı kalayım yoksa USD’a mı geçeyim?

    Elif ÇetinElif Çetin12 gün önce
  • Abi 5 dk lık bari bir video çekermisin iyimisin kötümüsün görelim özlediikk..

    Zalim AbcdZalim Abcd12 gün önce
  • Abi geri dönüş olurmu sürekli yükselecek mi hep gram da mı kalacagız ne zaman satalım?

    Zalim AbcdZalim Abcd12 gün önce
  • Dolar epey geriledi. Sebebi nedir bilen var mı?

    Abdullah KaracaAbdullah Karaca12 gün önce
  • Yeni video larıni sabirsizlik la bekliyorumm eminim takipcileriniz hepsi bekliyordur.. sağliklı mutlu günler dilerim abii

    Zalim AbcdZalim Abcd12 gün önce
  • 6 lira makas actılar.. sizce fizikimi daha mantıkli

    Zalim AbcdZalim Abcd12 gün önce
  • Selçuk abi dediğin herşeye ben şahidim vede seni dinledim.😉😉

    Muhammed SamsaMuhammed Samsa12 gün önce
  • bı cok uzman dınledım bır o kadar da yorum gercegını soylemek gerkırse en durustu sızdınınz tebrıkler

    Kaan SapmazKaan Sapmaz12 gün önce
  • Hep dolar ve altın videosu atıyorsun birazda euro,sterlin videosu at

    Mustafa KaanMustafa Kaan12 gün önce
  • Amerika kamyonla ağâçları kesip dolar basıyor bu nedemek şimdi

    mehmet özdemirmehmet özdemir12 gün önce
  • Şu an düşüyor

    florokinolonflorokinolon12 gün önce
  • 4 gun once 300 cumhuriyet altinini 2 kilo kulceyle degistirdim 40 bin civari kazandim altinin kendi icinde dahi degisim var.

    Onur KayaOnur Kaya12 gün önce
  • selçuk geçer abi bu kadar piyasaya abd para gönderirken doların artması normal mi olur.

    crdcrd12 gün önce
  • Her dediğin çıktı abi.ama borsada yanıldın.😊

    Eren EvdönderenEren Evdönderen12 gün önce
  • vallahi bravo selçuk bey saat <a href="#" class="seekto" data-time="1190">19:50</a> civarı videonuzu izledim ve şuan altın 336 civarı

    Orhan LeventOrhan Levent12 gün önce
  • Sorular komik altına yatırım yapıyorsanız yıllarca bekleyeceksiniz öyle bugün alayım çıkınca satayım diyorsanız altın almayın yapacağınız basit biraz düşünce altın alacaksınız 2_3 sene bekleyeceksiniz bu kadar...

    Zafer BOYZafer BOY12 gün önce
  • Eyt hakkımız verilmelidir. Halkın parasını Halka verin. ... Gasp edilen hakkımızı istiyoruz #eyt

    Ahmet MindizAhmet Mindiz12 gün önce
  • Sizi dün izleseydim bugün paramı ikiye katmıştım çok üzüldüm simdi

    esen erkurtesen erkurt12 gün önce
    • Ben de geçen hafta dinlemeliydim.

      Ferit AçıcıFerit Açıcı10 gün önce
  • Teşekürler 2900tl kazandım

    taçsız kraltaçsız kral12 gün önce
  • Abi ağzına sağlık gümüş yorumu yapar mısın rica etsek?Saygılar...

    AbdullahAbdullah12 gün önce
  • Valla helal olsun. Altın düşünce moralim bozulmuştu. Sizi dinleyip sakinleştim. Başkalarını dinleyince moralim bozuluyordu. Bugün haklı olduğunuzu gördük

    ışıl gürezışıl gürez12 gün önce
  • Dolarda yine silkeleme hareketi mi sizce

    Gökay CoşarGökay Coşar12 gün önce
  • selçuk abi dolar oldu 6,47 sence şimdi alım yapma zamanı mı?

    VOLKAN TUNAVOLKAN TUNA12 gün önce
  • Çok teşekkürler.

    hale yigithale yigit12 gün önce
  • Şuan 335 lerden alıp 380 leri beklemek mantıklı mı sizce?

    Şükrü ERGÜNŞükrü ERGÜN12 gün önce
    • Uzun vade için olabilir

      Ali OsmanAli Osman11 gün önce
  • Seni dinliyorum yorumlarının benim için çok önemi var ağzına Sağlık.

    Yusuf KarakayaYusuf Karakaya12 gün önce
  • Selçuk Bey emeğinize sağlık Fakat sadece tespit var Ne yapılmalı Devlet yada hükümet ne yapmalı tavsiyede bekliyoruz

    Mustafa Hoca İle Matematik DersleriMustafa Hoca İle Matematik Dersleri12 gün önce
    • Jkmuiiioixhy8y6 yuuab m

      Cabir YildizCabir Yildiz11 gün önce
  • Merhabalar altın işlemlerinizi hangi kanallardan yapıyorsun bankadan mı yoksa başka bir yerden mi teşekkürler

    Erol EKERErol EKER12 gün önce
  • Euro, dolar almak mı mantaklı yoksa altın mı yatırım için

    Shura ŞlmShura Şlm12 gün önce
  • Altın almak istiyorum beklemeli miyim almalı mıyım

    Shura ŞlmShura Şlm12 gün önce
    • Kısa ve orta vadede sıkıntı olabilir ama uzun vadede alınabilir. Ytd

      Ali OsmanAli Osman11 gün önce
  • Merhaba Selçuk bey , Bankaların alış ve satışta acayip fark oluşuyor sizin önereceğiniz banka yada başka bir formül varmıdır ? Başka öğrenmek istediğim bir konu 7/24 al sat yapabileceğimiz bir platform varmıdır ? Herşey için çok teşekkürler. İyi günler.

    DOĞAL FİTNESSDOĞAL FİTNESS12 gün önce
  • ben sizi dinledim ve dinlemeye devam ediyorum

    Burhan AydınBurhan Aydın12 gün önce
  • Abi dolar nolcak şimdi ?

    Murat Onur GüzelMurat Onur Güzel12 gün önce
  • Kralsınnnn.

    Özkan BakırÖzkan Bakır12 gün önce
  • SAYIN ABİM SEN ADAMIN DİBİSİN

    ahmet arslanahmet arslan12 gün önce
  • arkadaşlar yapıkrediden sakın işlem yapayın şuan bakıyorum canlı olarak yazıyorum altının banka alış fiyatları ziraat:332 tl garanti:332 tl yapıkredi:326 tl bu kadar fark olur mu bunlarda hiç vicdan yok bilginize

    tyln uyrtyln uyr12 gün önce
  • Selçuk hocam altın 333tl olunca bozmak istedim. Satış bankada 334tl satma ise 327tl yapmışlar. Hesabımdaki altını satıp tl geçemedim. Bunu bütün bankalar yapıyor. Bu yapaılan paramıza bloke koymak değil mi? Yada resmi yola hırsızlık değil mi? Lütfen buna değinirmisiniz. Bu yapılan doğru bir uygulamamı. Dolarıda 6.50tl satıp 6,45tl den de bozuyorlar.

    Motorcu BabaMotorcu Baba12 gün önce
  • Selçuk abi görüşlerini sabırsızla bekliyorum daha sık video atsan olmaz mı☺

    ebru doğusoyebru doğusoy12 gün önce
  • ç0ğusuna katılıyorum hemen hemen hem fikirz fabrikalar kapalı deyil hatta 3 senedir ilk defa full mesai fabrikada sağlık vs sorunu olanlar hariç talepleri karşı)amak için 1 ay kesin olarak böyle gidiyoruz

    RıZa FiDanRıZa FiDan12 gün önce
  • 6 aydır takip ediyorum ve sonunda abone oldum. Biraz da BES teki birikim oranlarımızı hangi araçlara yönlendirmemiz gerektiği konusunda kısa da olsa bilgi verirseniz.... teşekkürler

    sünnetçi ayhansünnetçi ayhan12 gün önce