Hakan: Muhafız: 3. Sezon | Resmi Fragman | Netflix

İstanbul'un kaderi gizemli bir düşmanın, Vezir'in ellerinde. Hakan artık Nisan (Funda Eryiğit), Burak (Taner Ölmez) ve yeni Sadık Olanlar'dan destek alsa da bu savaşta ona ışık tutacak kişiler ataları olacak.

Herunterladen

görünümler
827,644

YORUMLAR

  • Fack off netflix

    Youtube HesapYoutube Hesap19 saatler önce
  • Vezir dedikleri ölümsüz de Orkun Civanoğlu çıksa ne gülerim be.

    Mustafa KaraçakalMustafa Karaçakal19 saatler önce
  • Simay.

    Emir MutluEmir Mutlu20 saatler önce
  • Aliii napiyorrr buradaaaa ... bitmiycek demiiii mucize doktorr anlamadimmm

    Aylin YildizAylin Yildiz20 saatler önce
  • Böyle devam ...

    Furkan ArslanFurkan Arslan20 saatler önce
  • Çok geç kaldınız aq

    murat karademirmurat karademir20 saatler önce
  • cidden mi bu klişe konu üzerinden mi sezon yayınlıcaksınız ?

    Salih Alpaslan ŞahinSalih Alpaslan Şahin21 saatler önce
  • Ben diğerlerinden biraz farklıyım çünkü ben seni öldürmek için buradayım - Vezir

    Adem OzencAdem Ozenc21 saatler önce
  • O sac ne ya!!

    Kaiser DalKaiser Dal21 saatler önce
  • Mucize doktor dan sonra Taner Ölmezi böyle sert bi rolde görünce çok tuhaf oluyo aq bxhxhxh

    Oğuzhan YURTSEVENOğuzhan YURTSEVEN21 saatler önce
  • Ayna sahnesinde korkan oldumu best hareket hdjdj 🤣

    Muhammet GökMuhammet Gök21 saatler önce
  • Ula bu netflix yeminle dalga geçiyo bizimle 2. Sezon zaten iğrençti yetmemiş bide 3. Sezonu cekmişler aq

    Mete İmdat TekeliMete İmdat Tekeli21 saatler önce
  • Aga be Medcezir...

    YUSUFYUSUF22 saatler önce
  • 1 ve 2. Sezonda ne oldu hatırlayan var mı ya 😂

    Batuhan YönemBatuhan Yönem22 saatler önce
  • iğrenç.

    Azygos MagnaAzygos Magna22 saatler önce
  • Çin halkının umudu Ali Vefa 😂😂😂

    Elmar AbdullahElmar Abdullah22 saatler önce
  • MEDCEZİR THE FUCK

    Emir KarakuşEmir Karakuş22 saatler önce
  • Biz Türkler yine Bi sik doğrultamadık adamlar witcher yapıyor bizimkiler aşk dizisi.

    Slash CCSlash CC22 saatler önce
  • Dün merak edip izledim şu anda 2. Sezon 8. Bölümdeyim

    enes ayarcıenes ayarcı23 saatler önce
  • Kuruluş hakan

    Baran ArslanBaran Arslan23 saatler önce
  • Ulan harbi çok dandik.

    Kadir YILDIZKadir YILDIZ23 saatler önce
  • ali vefa da baktı corona ilaci bulamiyo dedi bari hançerle savaşıp para kazanayim

    Talha heryerdeTalha heryerde23 saatler önce
  • Hile dizisine el atsaydınız bu boktan yapım çok vasat.

    Daichi234Daichi23423 saatler önce
  • Habire ölümsüz summon yapıp duruyorlar arka sokaklara dönmez inş.

    SlmzensSlmzensGün önce
  • Dizinin cekimleri cokdan baslamis corona virusu yeni yayilmaya basladi,amma dizide bu konu var.Nasil ola bilir?

    Kerimova NezrinKerimova NezrinGün önce
  • Doktor ali çözer bu işi 🤪

    Dragon KingDragon KingGün önce
  • istanbul bükücü kflfldl

    Eylül KıcıEylül KıcıGün önce
  • Trt'deki Osmanlı Tokadı dizisinin daha ünlülerle ve yüksek bütçeyle oynanmış olanı gibi

    ShareCarePAREShareCarePAREGün önce
  • Turkler yapmadın netfilixe iş çok kötü

    İbrahim Korkmazİbrahim KorkmazGün önce
  • Sacmalik 🤦🏻‍♀️

    Ada NalıAda NalıGün önce
  • Kapak fotoğrafı???

    Elif OymakElif OymakGün önce
  • Ali Vefa’da oradaymış.

    Ziya Okan KızılayZiya Okan KızılayGün önce
  • adamlar ülkeyi temsil ediyor destek olacağınıza boş yorumlar yapıyorsunuz izlemiyorsan sessiz kal köstek olma yeni izleyeceklerin kafasında olumsuz işaret bırakma

    emre çelikemre çelikGün önce
  • Baktı hakan viruş çıktı aliyi çağırdı.

    Yunus SelimYunus SelimGün önce
  • Mira nerde kadro toplanmış :)

    TheMeorioTheMeorioGün önce
  • SİMAY BENİM GARIM ULAN

    Ninja BeyNinja BeyGün önce
  • Yakışmıyor bize yabancılardan özenti yaşayan ölümsüz kahraman hikayeleri

    yasin çepniyasin çepniGün önce
  • heele sukur

    Zlatan YağızovicZlatan YağızovicGün önce
  • Hihahahahahhahaha hakanın tipe bak amına koyim hahahahahaa

    Metin2 DiziMetin2 DiziGün önce
  • Allahım ağlamıyorum gözüme toz kaçtı Serez kardeşler Kelebek Yamanım Mert Asım Serez tek eksik Mira Beylice Medcezir kalitesi

    YouTube ElementiYouTube ElementiGün önce
  • Hakan’ın kafayı öyle görünce istemsiz kahkaha attım 😂

    Long LegLong LegGün önce
  • Virüsten prim yapmayanda ne bilim...

    eyup emin Nureyup emin NurGün önce
  • Tırt .

    ibrahim Kayaibrahim KayaGün önce
  • Aklınızı sikiyim Senaristler

    SufzeynSufzeynGün önce
  • -Trep olan yerde BERKCAN GÜVEN -Corona Virüsü Olan Yerde Ali

    vvvYALNIZvvv E-Sport'svvvYALNIZvvv E-Sport'sGün önce
  • fragman fena değil gibi

    E MuratE MuratGün önce
  • Taner ölmez mı be yanmayalimmi ertan

    Muhammed Taha ŞatMuhammed Taha ŞatGün önce
  • Stranger things 4.sezon ne zaman boşverin muhafızı

    〆Swok〆SwokGün önce
  • Vay be yaman eylül mert tekrar aynı filmde

    Recep ErerRecep ErerGün önce
  • 😍

    Serdra AkkayaSerdra AkkayaGün önce
  • Medcezir tutuldu diye oyuncularini mi topluyolar anlamadim aq

    Record MenRecord MenGün önce
  • Omg efso fragman 😱süper bir sezon bizi bekliyor :):)😍

    Esra KARAGÖLEsra KARAGÖLGün önce
  • Bu çöp niye devam ediyor kaldırın şunu ya

    TwiryTwiryGün önce
  • Muhafız: Ya - Man çok yakında...

    Volkan KalucVolkan KalucGün önce
  • Evet kampanya korona virüsü alana Ali vefa Bedava

    Ben DonatBen DonatGün önce
  • Biraz Medcezir biraz muhteşem yüzyıl biraz poyraz karayel çok iyi ya

    Birkan Bilgiç ❶Birkan Bilgiç ❶Gün önce
  • Bakalım bu sezon ne saçmalıcaklar

    Asya KIRTEKEAsya KIRTEKEGün önce
  • Yine Hakan şehri kurtarmak yerine karı kızla takılıp günü kurtarıyor aq ksdjfksdjfsdj

    Sancar ÇidemSancar ÇidemGün önce
  • 0:58 bu ne lan afdsfadsgf :D

    Sky AkademiSky AkademiGün önce
  • Bu dizi niye hala devam ediyor? 2. Sezon berbattı iyi şeyler çıkarabilirken batırmıştınız.

    Bony BonBony BonGün önce