Mustafa Ceceli & İrem Derici feat. Sinan Akçıl - Çok Sevmek Yasaklanmalı

Mustafa Ceceli & İrem Derici feat. Sinan Akçıl'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Çok Sevmek Yasaklanmalı" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.
Söz & Müzik: Sinan Akçıl
Düzenleme: Mustafa Ceceli
Yönetmen: Ahmet Can Tekin
netd müzik'te bu ay bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar bit.ly/nd-hit
Türkçe Pop bit.ly/nd-turkcepop
"Çok Sevmek Yasaklanmalı" şarkı sözleri ile
Dur, biraz konuş bişey de...
Birini bu kadar sevmek yasaklanmalı...
Sen bi dur, bi sus bi duy bi dinle
Birini bu kadar seven biri kaldı mı?
Ben varım, kaçmam hiç, aşkın harbinden...
Dünya kötü bi yer olabilir dayanırım...
Aşktan konuşalım üzerime alınırım...
Sen son nefesim ol yine sana sığınırım
Bir kez bana bi bak o bakışa inanırım...
Sensiz ben bi hiçim ve siyaha sarılırım...
Yalnız senin için yaşıyormuş sayılırım
Bu ev senin, biz elden sayılmayalım...
Facebook bit.ly/nd-f
Twitter bit.ly/nd-tw
Instagram bit.ly/nd-ins
TRproject bit.ly/nd-yt

Herunterladen

görünümler
8,737,804

YORUMLAR

  • Çok ğozel

    pshika duskiapshika duskiaGün önce
  • Çok saviyourom Mustafa cicli

    pshika duskiapshika duskiaGün önce
  • Disslike atanlar nedenini yordumda yazsa keşke bizde nedir sıkıntıları anlardik

    siber alemsiber alemGün önce
  • Varos iremde burdaymis ki bu varosun sesin dinleyesen anca

    sadri caparidzesadri caparidzeGün önce
  • Son zamanların en iyisi

    Games TvGames TvGün önce
  • Süpeeer ya😍😍

    Gizem AksoyGizem AksoyGün önce
  • Neden dünyanın en güzel şarkısısın acaba

    Cansu UysalCansu UysalGün önce
  • 😍😘

    DAMLA DUMANDAMLA DUMANGün önce
  • Ortaya karışık 3'ü 1 arada.

    Baki UlganBaki UlganGün önce
  • Ağlanacak en güzel şarkıda bile ağlayamıyorum bile artık okadar ki bu hale gelmişim saol.😕

    Gülbahar AryaGülbahar Arya2 gün önce
  • Buğra pekli ile belen kasici degilmi onlar.

    Aylale BerdiyevaAylale Berdiyeva2 gün önce
  • Kalbim aşktan yaniyo...

    Melike KLKNMelike KLKN2 gün önce
  • Ayrılık sonrası a dense ağlanıcak haldeyken bu şarkıyla birlikte gözyaşları şelale

    Yoruldum VallaYoruldum Valla2 gün önce
  • Awkimsin sinan akcin😘😍👍

    Aysel ƏliyevaAysel Əliyeva2 gün önce
  • Cox gozeldi

    Amin eldarAmin eldar2 gün önce
  • Bu ikisi Tik toxcu değil mi ?

    Darkness RoiDarkness Roi2 gün önce
  • Sinan Akçil teşekkürler bu şarki için

    Lale ÌsmayilovaLale Ìsmayilova2 gün önce
  • Mustafa Ceceli Kralsın tek kelme

    Lale ÌsmayilovaLale Ìsmayilova2 gün önce
  • -TEPEDEN TIRNAĞA YARALISIN , SEVMEK SENİN NEYINE BU SÖZÜ KALBİME KAZIMAK İSTİYORUM... 💔

    PUBG DELİSİİPUBG DELİSİİ2 gün önce
  • Çok güzel bi şarkı bıkmadan dinliyoruz

    Guli İbrahimovaGuli İbrahimova2 gün önce
  • Parça ne kadar güzelse klipte o kadar saçma olmuş. Sinan Akçıl’ın yerinde olsam bu klipte oynamazdım

    kadir turgutkadir turgut2 gün önce
  • Sade ceceli söylese çok güzel olurdu

    Ömer AdıgüzelÖmer Adıgüzel2 gün önce
  • sen yoksun ve kaçarsın abi

    F. Zeynep KüçükF. Zeynep Küçük2 gün önce
  • Sinan akçıl ve beyaz piyanosu harikalar yaratıyor

    cansu tekincansu tekin2 gün önce
  • Mustafa ceceli sesin güzel karakterin sıfır

    cansu tekincansu tekin2 gün önce
  • Çox gözəl

    Turan CahangirTuran Cahangir2 gün önce
  • Çoook guzel Ben iraq kerkukten turkmen ❤️

    Mohamed MoradMohamed Morad2 gün önce
  • Just wow love u turkey from Algeria 🇩🇿🇹🇷❤️

    Walid BouchahdaneWalid Bouchahdane2 gün önce
  • Bn buğra pekliyi daha çok seviyorum

    Nurdagül KozanNurdagül Kozan2 gün önce
  • cox guzel olmuw hepniz sevdyim santclarsiz yaa bawrlarniz beklyorum

    gunewim ol sefervoagunewim ol sefervoa2 gün önce
  • Mustafa cecelinin "bir kez bana bi bak"diyişi canımı aldın ceceli

    Uğur DağılanUğur Dağılan2 gün önce
  • Harika ❤ özellikle ilk sahane çok güzel görünüyor gerçekten elliriniz e saglik

    Sanaaahmed GaberSanaaahmed Gaber2 gün önce
  • Единственная русская,но могу сказать что песня очень красивая❤️🥰

    Christina Golden-ButterflyChristina Golden-Butterfly2 gün önce
  • 3,15 si kes ;)

    Berke İzmirliBerke İzmirli2 gün önce
  • Belen bunu aytekine söylüyo

    takip slptakip slp2 gün önce
  • Süper olmuş

    İnci ve Selim Rasimİnci ve Selim Rasim2 gün önce
  • ♥️

    Günkam RagimovaGünkam Ragimova2 gün önce
  • Ünlü sayısı arttı tik tok sayesinde... hadi herkes tik tok çeksin herkes ünlü olsun sadece ben sıradan olayım.d (ironi)

    Fukita.ozika_Fukita.ozika_2 gün önce
  • Buğranın bakışları peki

    Sare KızılSare Kızıl2 gün önce
  • 2020 en reytinqli sarkisi ask gibi

    ulker sirvanovaulker sirvanova2 gün önce
  • İrem ve Mustafa o nasil ses gercekten bayıldımmm ve sinan farki👍

    jasmine 34jasmine 342 gün önce
  • "Hayallerim var benim ,senin o sıcacık ellerinden tutup gözlerine bakarak seni seviyorum demek mesela ama hayat o kadar acımasız ki ben sadece ne yapıyorum biliyor musun ? Senin başkasının elini tutup ona ne kadar mutlu bir şekilde 'seni çok seviyorum' deyişini izliyorum onunla ne kadar mutlu olduğunu görüyorum ve elimden gözyaşı dökmekten ve seni sırf rüyamda görebilmek için seninle güzel hayaller kurmaktan başka bişey gelmiyor . Gerçekler acıdır ama bir izin ver Hayaller tatlı olsun.beni kendinden vazgeçirmeye çalışma ben kolay kolay Vazgeçmem Çünkü ben seni karanlıktan sonsuza dek seveceğim Bunu unutma..."

    Dilasu KeskinDilasu Keskin2 gün önce
  • En çok sevdiğim üçlü

    Alyadua AskAlyadua Ask2 gün önce
  • 🔥🔥🔥🔥 1:14 💓 👇 👇 👇 👇 👇💞

    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ2 gün önce
  • Super 👍👍👍❤

    рамин Абдуллаеврамин Абдуллаев2 gün önce
  • Cok guzelyaaa♥️♥️♥️

    Mehemmed MaqaMehemmed Maqa2 gün önce
  • Don't leave me Q😥

    Rena RenaRena Rena2 gün önce
  • Gozeldi xosum geldi .

    Cavad MemmedovCavad Memmedov2 gün önce
  • Her cümleyi twit atasım var 🤓

    mustafa yıldırımmustafa yıldırım2 gün önce
  • -Sinan akçıl da bi şeyler yapsaydı iyiydi bee Buğra da feci iyi olmuş ama klibe

    DreamsDreams2 gün önce
  • классно бравооо👍👍👍👍

    Kyial toloevaKyial toloeva2 gün önce
  • Belen ve Buğra mı wodhjslmsbdkaofjc

    Fatma BıçakFatma Bıçak2 gün önce
  • BuğBel❤️❤️❤️

    Esma PrensesEsma Prenses2 gün önce
  • Şarkıdan çıkamıyorum lan çok güzel

    Zuzu YilmazZuzu Yilmaz2 gün önce
  • Sinan Akçıl mı ne yapıyor?söz müzik ona ait.

    Lale GulLale Gul2 gün önce
  • Keşke herkes sevgiyi hakenden insanları sevse

    Hayal perisiHayal perisi2 gün önce
  • Tebriklerr 👍👍

    MKL MUSICMKL MUSIC2 gün önce
  • videonun anlatım şekli mükemmel olmuş..... kimin aklına geldiyse tebrık edıyorum......

    EMRE KÖKSAL- PROFESYONEL -ÖZEL DİREKSİYON DERSLERİEMRE KÖKSAL- PROFESYONEL -ÖZEL DİREKSİYON DERSLERİ2 gün önce
  • Bukadarmi guzel yaa bravo size janilarim💕💕💕💕💕iyiki versiniz💕💕💕💕

    Azize DursunAzize Dursun2 gün önce
  • Çok güzel valla. 💙💜💚🧡😍😍😍🌹🌹🌹

    Fatma ALAHMEDİFatma ALAHMEDİ2 gün önce