SEDAT PEKER İDDİALARA CEVAP VERDİ! #İnternetHaber

ABONE OL: bit.ly/2SSb3fL
Sedat Peker, yurtdışına çıkmış ve Karadağ'a yerleşmişti. Daha önce "hakkındaki soruşturmalardan çekindiği için yurt dışına kaçtı" iddialarını bir video ile yalanlayan Sedat Peker, Twitter hesabından paylaştığı son görüntüyle soruşturmalardan çekindiği için yurt dışına çıktığını doğruladı.
İçerik Yöneticisi: Hakan Karakuş
TRproject Koordinatörü : Havva Köse
Yönetmen: Mustafa Kuloğlu
Kurgu: Hakan Müstecep
Kurgu: Ateş Yelence
Kamera: Fatih Bar
İçerik Editörü : Elif Özbek
Muhabir: Ceren Ersöz
Muhabir: Gökhan Erek
Hadi Özışık ve Süleyman Özışık'ın birlikte kuruluşunu yaptığı İnternethaber ,5 Mayıs 2000 yılında kuruldu. İnternethaber Yayın Grubu bünyesinde gazeteoku, cevaplatv, internetspor, memurhaber, internetistanbul, elmaelma, gazeteciler, siteleri yer almaktadır.
KIRMIZI ÇİZGİ VİDEOLARI :
bit.ly/2m5JCTz
Hadi Özışık'ın TRproject Kanalı:
bit.ly/2GoEukA
Süleyman Özışık'ın TRproject Kanalı:
bit.ly/2MmiYAP
Köşe yazarları Sesli Makale:
bit.ly/2OdTurZ
İnternethaber Astroloji
bit.ly/2saLLjC
🌐 Bizi Takip Edin!
tr.pinterest.com/internethabercom
internethaber
wwwinternethabercom
internethaber

Herunterladen

görünümler
88,953

YORUMLAR

  • bu işleri bırakıp gel youtuber ol xd

    SonGün RosSonGün Ros6 saatler önce
  • Mevlam sana hep kiz cocugu vermis. Neden acaba. Ilerde ogrenecegiz.

    Hasan BasanHasan Basan9 saatler önce
  • Ne kıymeti ne dostu ne kardeşi 16 yaşından beri pislik içindesin şimdik temiz mi oldun senin için soyadını değiştiren adamların nerde neden kayboldu ben bunun açıklamasını istiyorum ?

    ceylan karakayaceylan karakaya13 saatler önce
  • Ne kadar boş bir milletiz.. o kadar yorum yapılmişki kimi bu adam için ölüyor kimi sövüyor. Asgari ücretle çalısan adam gelmiş burda bu adamı savunuyor

    Keskin FurkanKeskin Furkan16 saatler önce
  • Sen askerlik yaptınmı. Nerede çalışıp kazandın. Allahın adınıda istismar etme madem ülkeyi seviyorsun neden ülkede kalıp ülken için ölmedin. Su destisi su yolunda kırılır.

    muharrem solmazmuharrem solmaz18 saatler önce
  • Aslanlar ortaya çıkınca kediler delik ararmış bu da deliğini bulmuş miyavliyor botoxlu korkak

    Furkan DemiroğluFurkan DemiroğluGün önce
  • Sedat Peker mafyasın ya devletten adamısın çık da görelim seni Neredesin be usta

    Halil AkyolHalil AkyolGün önce
    • Biz sana Reis dedik Böyle mi olması lazım reis adam gibi adam Reis böyle olmaz Reis yeğenlerine dostlarına kardeşine sahip çıkar devlet adamısın Hadi çık bize de

      Halil AkyolHalil AkyolGün önce
  • Ablanızi öldürüp kızını genel evine satdiginiz gerçekten doğrumu doğru ise gerçekten vicdansızlık???

    Elif KartalElif KartalGün önce
    • Ohaaa kim.yapmis

      knn nkkknn nkk7 saatler önce
  • Reis ya Allah bendenki kokoyu alsın sana içirtsin reisim benim Feda olsun sana reiiisss Necip reisim benim pardon necip milletim olacaktı

    BayriiBayrii2 gün önce
  • İmparator

    Murat DoğanMurat Doğan2 gün önce
  • 2 ci lawrens bu şahistir...türk devletine sesleniyom bu sahsi paketleyin

    Babanınoglu KemalBabanınoglu Kemal2 gün önce
  • Kendi söyler kendi Güler o adamın şikarı el söyler kendi Güler oda adamın şekeri demişler bu Sedat denilen külhanbey külhanbey çünkü kabadayı olsa o botoks kabadayıda olmaz kabadayı anlamaz botokstan eee Sedat Peker sen ne olduğuna kendinde inanamadın şımardında şımardın bir anda Rabiyacı öbür yanda miliyetçi bitaraftanda fetücü yani bir koltuğa üçünde alarak herkesin güveninide kaybettin yani kendin etin kendin buldun şöyle bir düşün yaptığın yanlış Sedat yanlış.

    arda Köktemirarda Köktemir3 gün önce
  • SENIN TUM MAL VARLIN ELINDEN ALINMASI GEREK VE SEN OMUR BOYU CEZA EVINE GIRMEN GEREK AMA TURKIYEDE ADALET YOK, OLSUN ILAHI ADALET VAR, HEM DINCI HEM HER TURLU YOL VAR, ALLAH AFFETMESIN. DEVLETIN ICINDEKI AC LES KARGALARI BAK SIZI BIR sedat MAFYASI NE GUZEL REZIL ETTI. AZ CEK COOOOOOK BELI OLUYOR COOOOOOK CEKTIN. sedata TAPANLAR, SAKALI, TESPIH SALLAYANLAR, DOVMESI OLANLAR VE BELINDE SILAHI OLAN CAHIL OKUMAMIS GARIBANLAR. TURKIYE HALAN 80 VE 90LARDA YASIYOR, NE YAZIK. ADALET NERDE?????????? $$$$$$ sedat AZ YEDIRMEMIS DEMEKI. TABIKI KACACAK KURNAZ.

    Taner TysonTaner Tyson3 gün önce
  • Arkasında güç olmasa 5 dakikada silerler...

    Kral SektörKral Sektör3 gün önce
  • Sayın abim sesin Allah'ına kurban saygilarim la

    Cihan YildirimCihan Yildirim3 gün önce
  • Size çok güzel bir tavsiyem var bir bayan olarak sedat bey öncelikle saygılar sevgiler Ailenize eşinize. Bundan sonraki videonuzda Para kaynağının nerden geldiğini tam olarak ne işle meşgul olduğunuzu resmi belgeler huzurunda ve mal varlığı beyannamesini sunarsaniz vede eğer mahkeme kararlarında eğer haksızlıklarla karsılaştıysaniz bunuda kamu oyunla paylaşırsanız memnun oluruz.Böyle davranmak inanın sizin için daha da güzel iyi olacaktır.Saygilarimla

    Miray ÖktemMiray Öktem3 gün önce
  • Baba seni seviyim

    Ayhan ÇelikAyhan Çelik3 gün önce
  • adamsin reis

    arda kaanarda kaan3 gün önce
  • Insallah barisirlar

    Emre KurnazEmre Kurnaz3 gün önce
  • Bu alemde iki mafya lideri var bir alattin cakici diğeri sedat peker gerisi hikaye

    Emre KurnazEmre Kurnaz3 gün önce
  • Kod adım murat aras. Bilirsiniz beni bilmiyorsaniz sorarsaniz ogrenirsiniz... carpisilacak mecra yer yada yön burasi degil... bokunu cikarmayin...

    ahmet erdoganahmet erdogan3 gün önce
  • ATIN İYİSİNE DORU YİĞİDİN İYİSİNE DELİ DERLER ALLAHİMA EMANET OL KOCA YÜREKLİ TÜRK 🇹🇷 abim benim

    Ferhat olgunFerhat olgun3 gün önce
  • REİSİME DİL UZATAN KLAVYE DELİKANLILARI O ADAM GİBİ ADAM SİZ KİSA DONLA GEZERKEN VATANIN MİLLETİNİN BEKAA Sİ İÇİN ÇOK MERMİLERE SİPER ETTİ KENDİNİ VEL HASIL İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR ALLAHA EMANET İNŞALLAH abim benim 🇹🇷❤️

    Ferhat olgunFerhat olgun3 gün önce
  • Reisim rabbim seni her zaman muaffak etsin ALLAHİMA EMANET OL KOCA YÜREKLİ TÜRK 🇹🇷❤️ abim benim...

    Ferhat olgunFerhat olgun3 gün önce
  • Kapatin artik konuyu bokunu cikarmayin. Hem sen hem cenk celik e sozum...

    ahmet erdoganahmet erdogan3 gün önce
  • Senın yaradanına kurban gel artık turkıyeye bu hasret bıtsın

    Mehmet YhbrfMehmet Yhbrf4 gün önce
  • Zavallı insanlar sizi hiçbir zaman diz seviyesine kadar bile çıkamayacağınız bir adamın videosuna burada kötü yorum yaparak kendinizi tatmin ediyorsunuz😂 adam kral oğlum, siz çıplak deseniz ne olur sıradan insanlar.

    Herşeyogog BabaHerşeyogog Baba4 gün önce
  • insallah ahmet kürkçünün anlattıklarinda ülkücülerin kanlarında parmağın yoktur

    Cahit BulakbasCahit Bulakbas4 gün önce
  • Ne kadar kötü ne kadar iyi bilmem ama 15 temmuz milletin yanında oldu daha niye bu adam kötü

    Sedat ArslanSedat Arslan4 gün önce
  • Cok yardım ediyor herkese sedat Peker ama simdi onda kötüsün yok anlamatım yani

    Sedat ArslanSedat Arslan4 gün önce
  • Sedat Peker sahipsiz deyil.butun Karadeniz arkasında kim nedediği kimin nedediği deyil Sedat abiye Karadeniz'de eksik konuş çok istediğin cavabin orda git al istersenn..gitt

    Cezmi GezerCezmi Gezer4 gün önce
  • Adam gibi adamsın eyvallah. Fakat Reis Recep Tayyip Erdoğan .. Kızma Sedat Abi bir gönüle 2 reis sığmaz:) Allah doğru yoldan ayırmasın , sizin gibi vatan aşığı fedaileri de Yüce Allah'ım başımızdan eksik etmesin. Sevgi ve Saygılarımla.

    Melek AriciMelek Arici4 gün önce
  • su islami dilinizde cevirtirken yasantiniza bakin hazreti resullahin sav yasantisindan sozlerinden okadar uzaksinizki direk islam kullanmasina dusuyorsunuz o vakitte bazi zayif.muslumanlari isyana surukluyorsunuz buda vebal lutfen yasadiginiz hayata siginin allahcc resullah sav dinini kullanmayin suphesiz her nefs olecek burasi gibi olmiyacak hic bir sey rabbimin temiz.ismini kullananlara siz.muslumnalarda dikkat edin islama yorumlar yapmayin bunlarin hayatlarinda mecburlar gonullerimi.dindirmek.icin kullanmalari boyle bilin

    mehmed tüylüoglumehmed tüylüoglu4 gün önce
  • ah kardesim gidmicektin yurdumuzdan ne olursa olsun kalacaktin buyuk yanlisa dusurduler

    mehmed tüylüoglumehmed tüylüoglu4 gün önce
  • Sedat, dostum değilsin! Imza, Kimsesiz yaşar. Hahhahaha

    serkan oksuz officialserkan oksuz official5 gün önce
  • 16 yaşında gittigin psikiyatrist e tekrar git Sedat Artık iyiçe sacmalaya Başladın Normalde sana Abi demem lazım.Haketmiyorsun ülkesinden savaş yüzünden kaçan Suriyelilerden farkın kalmadı cünkü.. Alaaddin cakıcı hapisten cıkacagını anladın kactın oysa ki kalıbının adamı olsydın kaçmazdın sedat bey Yeter artık bu sacma acıklamaların ne de cok agladın geri vitesler aglamalar özürler bu ne ya bu kadar mı düştün alcalıyosun... İnşallah Alaaddin reis seni layık olduğun yere gönderir müptezel sedat bunu neden istiyorum... Her türlü pislige bulaşan adam cıkıp Allah 'tan Kuran' dan Adalet'den ülkücü kardeşlerim den bahsetmesin diye.... Ben kimmiyim asgari ücretle cocuklarına helal ekmek götüren adamım..Sana Ettiğim Sözlerin Arkasındayım

    Süleyman KaşıkSüleyman Kaşık5 gün önce
  • Aslında şöyle bir durum var tabiki bu benim kendi eleştirim sedat peker'de eleştiriye açık bir insan hatan varsa veya olacaksada bu videoları yapıp cevap vermen seni zor duruma sokacak sokuyorda etrafındaki insanları kaybediyorsun neyse bizi ilgilendirmez ama bir insan olarak bunu yazmak istedim.

    Onur OcakcıOnur Ocakcı5 gün önce
  • Tarikattın Adıne...

    Alperen TughanAlperen Tughan5 gün önce
  • Ben manisadan ercan sedat pekeri tanımam ama adam delikanlı manisada zorluya çöküyorlar çeteler peker adamlarını yolladı çeteyi mahvettiler ağız burun bırakmadılar saygılar

    Ercan YurtErcan Yurt5 gün önce
  • uzun bir yazı yazmıştım yandas yardakçılar silmişler...özet olarak burası türkiye cumhuriyeti devleti ve öyle kalacak bu ülke türk islam birliği altında filan asla arap yönetimine gecmeyecek sen bu hayalleri kurmaya devam et sedat efendi..

    AlexAlex5 gün önce
  • sen nasada calışsan ne olur uzaya gitsen ne olur çeteden hapis yatmış eli kanlı bir katilsin

    mika's planetmika's planet5 gün önce
  • Vardır bir planı vardır

    KADIKÖY 34KADIKÖY 345 gün önce
  • aaaaa ben şok aaaaaaaa allaha yemin olsun turan kuracağız dedi aaaaaaaaaaaaa nasıl kurucaz arapçılarlamı kurucaz bulgaristan mezaliminden kaçan türkleri öteleyip türk düşmanı arapları memlekete dolduranlarlamı kurucaz yaa valla bu sözü demeyecektim ama gerçekten ne kullanıyorsan artık kullanma beynin sulanmış senin

    meltem kulmeltem kul5 gün önce
  • Eskiden Yeşilçam filmleri seyreder gülerdik ve halen gülüyoruz Şimdi bir de bu çıktı Haydi Reis çok yaşa çok gülelim

    Uğur KılıçUğur Kılıç5 gün önce
    • 😂 niye gülerek anlatıyor

      knn nkkknn nkk7 saatler önce
  • senin fetocu olduğuna kimse inanmazda senin kabahatin başka sen arapçılara biat etmiş çakma bir ülkücüsün acı ama gerçek ne zamnki biat ettin omzundaki rütbelerin düştü maddende manende sen gençliği kaybettin bakalım kim kazanacak

    meltem kulmeltem kul5 gün önce
  • Adama hakaret edenler u dönüşü yaptılar korkudan

    Serkan BozkayaSerkan Bozkaya5 gün önce
  • Alemin pembe yanakli kolpaci mafyasi sedoş pekoş.

    Redmi Note8Redmi Note86 gün önce
  • Sen ne anlatıyon lan değişik?

    mevlüt kurtmevlüt kurt6 gün önce
  • Bu önündeki defter -kitap neci sedat bey?kaça gidiyon ?okuyonmu sen?

    mevlüt kurtmevlüt kurt6 gün önce
  • Abi senden bir sey rica ettim yorumumu okudunmu acaba ben öyle kolpaci adam deyilim borcum borc oderim dedim seni sevdigim icin sedat abim yardim eder oyle yalamalara benzemez dedim ben oyle cetrefilli islerden anlamam abi alin terimle calisirim bana bir yardim et ben odemezsem adam deyilim benim adım belli abi trakyalı yavuz ÇALIŞKAN Allah yar ve yardımcınız olsun

    Yavuz ÇalışkanYavuz Çalışkan7 gün önce
  • 🇹🇷Ülkü Yolu Haksız Ceza.Alattin Çakıcı.Semih tufan Günaltay. Kürşat Yılmaz.Cennet mekan Muhsin Yazıcıoğlu. Abdullah Çatlı ve dava arkadaşları🇹🇷🇹🇷 Ardahanlı🇹🇷🇹🇷

    BOĞAÇ_7534BOĞAÇ_75347 gün önce
  • bunun okuma yazması varmı??? freud dan bahsediyor inanılmaz komik ve iticiiiiiii

    mika's planetmika's planet8 gün önce
    • 😂

      knn nkkknn nkk7 saatler önce
  • ALLAH SENİN VE ÇOCUKLARININ YAR VE YARDIMCISI OLSUN .REYİS

    emrah karaogluemrah karaoglu8 gün önce
  • Botokscu serefsiz

    Jino JamilJino Jamil8 gün önce
  • Bu nasi bir konusma sekli lan? Sen ne anlarsin lan budizm semavi dinler felan , medya maymunu saklaban.

    haluk ozhaluk oz8 gün önce
  • Reis Joker 2 cekilirse basrol sana yakisir. 😁

    kurt derelikurt dereli8 gün önce
  • bakın arkadaşlar kimsenin anlamadığı çokda umursamadığı bir olay var daha ilk videosunda bunu yaptı . Ben hayatımda mezhebine hakaret eden ilkndefa bir kişi gördüm iyi dinle . Sunniler para kazanmasını iyi bilirler onlar paracıdır onlarla yola çıkma yarı yolda adam satarlar , ama alevilerle yola çık adam satmazlar diye bir hakarette bulundu bu adam ! Şimdi bende diyorumki eğer sunni mezhebinden olup bu adama hala destek veren var ise gitsin mezhebini sorgulasın. Ben sevgi böceği değilim diyor beni sevmeyin diyor bende diyprumki biryerlere gelebilmen için güçlenenilmen için milleti kalabalık şekilde arkana alman lazım işte bu adamda şuana kadar hep sunni mezhebinde insanların sırtına binmiştir şimdi de işim olmaz deyip yarı yolda bırakıyor. Yani burda anlatmak istediğim bir sınni sunnilerin üstünden para kazandı ama onlarla yola çıktı be onları sattı işte sunni mezhebine ettiği halaretin uygulamasını tek gerçekleştiren şahıs budur VESSELAM

    Hasan SAĞDIÇHasan SAĞDIÇ9 gün önce
  • YALAKA!!!

    Omer SemizOmer Semiz9 gün önce
  • SAKLABAN!!!

    Omer SemizOmer Semiz9 gün önce
  • Gotcu botoklukokainman im basartutakamadigindan yurtdisina mecburen okumaya gitti haa haa habburrrrr rrooo haaaaaaa haaaaa

    Ugur GurabaUgur Guraba9 gün önce
    • Gotcu botoxlu kokainman im basortu takamadigindan yurtdisina mecburen okumaya gitti haa haa habburrrrr rrooo haaaaaaa haaaaa haaaa haaaaaaaa Zorrrrrt zaaaaaaarrrrrt zoorrrtt haaa haaaaa haaaa

      Ugur GurabaUgur Guraba9 gün önce
  • Yorumlarda ileri geri konuşanlara bir çift lafım var. Yüzüme söyle deyip kalkıp yanınıza gelse korkudan altınıza edersiniz ,burda klayve mafyaligi yapmak kolay

    Cyber SynackCyber Synack9 gün önce
  • 100 de 100 yaklaşman olman icin NAMAZİ ANLAT CAVUŞ NAMAZİ BİRDE UŞAKLAR SPORT YAPSİN SİLAH ALSİNLAR SELAMUNALEYKUM

    Salih KalyoncuSalih Kalyoncu9 gün önce
  • Daha çok hadis anlat ve gençlere Namaz kilmalarini emir et nasihat et

    Salih KalyoncuSalih Kalyoncu9 gün önce
    • Hahaha h

      knn nkkknn nkk7 saatler önce
  • Almanya'dan yeni geldim sayılı tdaha doğrusu boş anima denk geldi Sevmesem seni özür dilemezdim

    Salih KalyoncuSalih Kalyoncu9 gün önce
  • Bundan dolayı özür diliyirum

    Salih KalyoncuSalih Kalyoncu9 gün önce
  • Sedat abi ben geçen bilmeden sana kötü söz söyledim

    Salih KalyoncuSalih Kalyoncu9 gün önce
  • Kiymetli kopeklerim, Kiymetli koyunlarim

    Deep WebDeep Web10 gün önce
  • Zulm eden zulum görür.

    Cihan DogdanCihan Dogdan10 gün önce
  • Nerede gittin pisikiatrise #Almanya'da mi #München de mi?:)) 😃 😃 G'tü kurtarmak için romanya ya kaçmistin ya unutun mu? Biz adamin çocukluguna ineriz, biliyorsun degil mi #sedatpeker #München kahvehaneleri..ya da kärhaneleri.. Sana bir şeyler anlatiyordur Umariz..

    Dollares CarllosDollares Carllos10 gün önce
  • Birader konustukca kendini bitiriyon! Cok sacmaliyosun malesef! Konusmak gümmüsse susmak altindir!

    Murat DayyyMurat Dayyy10 gün önce
    • 😂😂

      knn nkkknn nkk7 saatler önce
  • Seni bilen bilir bilmeyen kendi bilir

    Fatmagül Mesut ElFatmagül Mesut El10 gün önce
  • Ve bunuda diyim kürt olarak Kürtleri sevmeyenle işimiz olmaz asla olmaz

    Mehdi TopluMehdi Toplu10 gün önce
  • Seni zerre kadar sevmem ama teprik ederim bir gün çıkıp sana ana avrat küfür edenlere asla küfür etmedin bravo bir Kürt olarak ve Muşlu olarak biliyorm ki Kürtleri sevmesin ama sana küfür edenler bırak senin yanından geçmeyi gölgenin yanından bile geçemezler yiğidi öldür ama hakını yeme

    Mehdi TopluMehdi Toplu10 gün önce
  • onünde kitap ne anlamadım.. kurtlar vadisi 4

    Ahmet TosunbaşAhmet Tosunbaş10 gün önce
  • Ne oldu gel ülkene aklan boş video atıp ağlama Savcılarına hakimine güven Türksen gel Haaaa fetocuysan Kaç ozaman

    KRAL BESIKTASKRAL BESIKTAS10 gün önce
  • Bütün dinciler buna inanir Cbaskani işin zor senin yerine göz dikti Senin taktiğini aldı bu adam

    KRAL BESIKTASKRAL BESIKTAS10 gün önce
  • Ülke mafyanin eline düşmüş Alin size akp yönetimi Sedat Feto 😆😆😆😂 Şuraya bak Albayrak ve Tayyipde işin içindeymiş Dahada oy vermem

    KRAL BESIKTASKRAL BESIKTAS10 gün önce
  • Internet haber mafyalarin kanali olmus

    Kral DoganKral Dogan10 gün önce
  • Sana racon kesenlerin çoğu polis yat yere yat dediği zaman vöööö vöööö vööö diye ses çıkıyordu korkudan 🤣🤣

    Taner KöstekçiTaner Köstekçi11 gün önce
  • Kıymetli kandırdıklarim. Değerli para yedirdiklerim muhterem tetikçilerim sizi çok seviyorum dercesine

    Cengo MengoCengo Mengo11 gün önce
    • :d

      knn nkkknn nkk7 saatler önce