Süper Kahraman Filmi Fragmanı Nasıl Yapılır ?

İlerde işinize yarayabilir :)

Herunterladen

görünümler
329,867

YORUMLAR

  • Ben marveldan geliyorum şarkıyı 1 milyar dolara alcam filmin adı :nah alırım

    HAMDOSA DODOHAMDOSA DODOSaatler önce
  • mükemmel amk jskdfzjgkodhlgj

    Turker SaglamTurker Saglam3 saatler önce
  • Hugo reis ellerine sağlık çok teşekkürler !

    {P A T A T E S L İ B Ö R E K }{P A T A T E S L İ B Ö R E K }4 saatler önce
  • Abi nasıl yaptın bende yankı felan olmuyo

    Cyber _ BatuhanCyber _ Batuhan4 saatler önce
  • Olum çok güzel olmuş laaaaan

    Buğra ErkumkumanBuğra Erkumkuman4 saatler önce
  • Hangi film bu???

    Onur SelimOnur Selim6 saatler önce
  • Realy?

    yunys saponyunys sapon6 saatler önce
  • Çok iyi bunu bir filimde kullansınlar

    Yakup ile kitap önerileriYakup ile kitap önerileri8 saatler önce
  • Film: Hugola - Son Global Başrol: Hürkan Düşman: Globalinler Destek: Corona

    NicoNico9 saatler önce
  • Film ismi;Bir Global'in doğuşu.d

    VchanVchan10 saatler önce
  • Ohaa baya iyi

    Zeynep YıldızZeynep Yıldız11 saatler önce
  • Aygaz Remix

    NEGRONN SHOWNEGRONN SHOW15 saatler önce
  • Muhteşem olmuş

    Ömer Faruk ErustaÖmer Faruk Erusta16 saatler önce
  • Adaaaaaaaam

    Berati DoğanBerati Doğan18 saatler önce
  • NOT COOL HUGOLA

    excuse me what the fuckexcuse me what the fuck21 saatler önce
  • NOT COOL HUGOLA

    excuse me what the fuckexcuse me what the fuck21 saatler önce
  • NOT COOL HUGOLA

    excuse me what the fuckexcuse me what the fuck21 saatler önce
  • NOT COOL HUGOLA...

    excuse me what the fuckexcuse me what the fuck21 saatler önce
  • Saç ektirmis

    Samed GönülSamed Gönül21 saatler önce
  • geri dönenen düşam = global kötü adam

    egemen fakiregemen fakir22 saatler önce
  • baya güzel olmuş yalnız

    WonWon reisWonWon reis22 saatler önce
  • İşte ben bunu arıyordum. 👍

    Hepimiz Manyağız -We All ManiacHepimiz Manyağız -We All Maniac22 saatler önce
  • En sonda korkunç bir şey çıksa bütün ülke pert

    SemhanySemhany23 saatler önce
  • HAKLI

    My Name is Blood HaundterMy Name is Blood HaundterGün önce
  • Filim ne zaman çıkıcak

    BEN BU ARKADAŞI TANIMIYORUMBEN BU ARKADAŞI TANIMIYORUMGün önce
  • Lan bu eskiden keldi nerden saç çıktı amk yasi ilerledikçe genclesiyo.

    Mustafa IşıkMustafa IşıkGün önce
  • Film Ne Zaman Çıkıyo :)

    KAFKAS TVKAFKAS TVGün önce
  • bay hugo org markası alalım please

    almiraalmiraGün önce
  • Filmin adı son global bükücü

    Mami GameMami GameGün önce
  • evet, türk süperhero muvi score u olmuş

    Mehmet ÇokseverMehmet ÇokseverGün önce
  • Aklıma Matrix geldi nedense

    Melon ŞapkaMelon ŞapkaGün önce
  • the eye contact is the wort par

    Bilge AkalınBilge AkalınGün önce
  • Başa sarıp en az 10 kere izlemişimdir videodan çıkamıyorum.

    İlayda.cıkkİlayda.cıkkGün önce
  • Bizde yedik zaten

    Ozan BaturOzan BaturGün önce
  • Cok iyi ya

    sefasefaGün önce
  • Olum bu çok iyi laan çıldıryorumağhnsşfncşckvşfşkvşdşgmcsşmg

    pixies ··pixies ··Gün önce
  • GLOBAL WARR

    Mr. iYahyaGTMr. iYahyaGTGün önce
  • *Video başlamadan önce piano reklamı gelmesi beni benden aldı aq.*

    &G̷a̷c̷h̷a̷ V̷a̷l̷i̷a̷n̷t̷&&G̷a̷c̷h̷a̷ V̷a̷l̷i̷a̷n̷t̷&Gün önce
  • Çok iyi yaaa👍

    Mert YıldırımMert YıldırımGün önce
  • çok iyi lan

    Erdem GunduzErdem GunduzGün önce
  • Son hava bükücüyle infinity war yapımcılarında Hugola globalleşen Dünyaaa

    Emir ÇetinEmir ÇetinGün önce
  • Filmin Adı: Globalların ve Velet Masterlarının Savaşı Karakterler: Kötüler: Porçay, Enes Batur, Hugola Hater'ları, Cs Go Noobları, Veletler İyiler: Hugola Fanları, KaanFLIX, Eski Porçay, Taksim Dayı, Çiğ köfteci Ali Usta Baş Kötü İle İlgili Bilgiler: Baş Kötü: Enes Batur Baş Kötünün En İyi Yardımcısı: Porçay Baş Kötünün Ordusu: Hugola Haterları/Başkanları: Veletler/Okçuları: Cs Go Noobları Bütün Karakterler: Porçay, Enes Batur, KaanFLIX, Taksim Dayı, Cs Go Noobları, Hugola Hater'ları, Çiğ Köfteci Ali Usta, Eski Porçay, Hugola Fanları, Veletler Baş İyi: HUGOLA Baş İyinin En İyi Yardımcısı: KaanFLIX Baş İyinin Ordusu: Aboneleri Bütün Karakterlerin Özellikleri: HUGOLA Saldırı: Hugola Like Alır Ve Likeları Rakiplerine Fırlatır. Hasar: 2500 (Like Gelmezse Hugola Geri Çekilir) Süper Saldırı: Trendi Eleştirip Trende Girer. Bu Rakiplerini 31 Saniyeliğine %75 Güçsüzleştirir Diğerleri Bilinmiyor. Tek Bilinen ENES BATUR Saldırı: Enes Video Atıp Hugolanın Videosuna Çıkarak Can Emiş Yaparak Saldırır. Hasar: 1500 Süper Saldırı: Enes Telif Atıp Aynı Anda Veletlerini Yollar

    B. Devran ÖzKaNB. Devran ÖzKaNGün önce
  • Net hakan muhafiz net

    Nuri Kaan OzyerNuri Kaan OzyerGün önce
  • Film adı : Hugola _ Son Global bükücü

    Umut xmUmut xmGün önce
  • .

    Harun ÖzekHarun ÖzekGün önce
  • Nugget bunu filminde kullanacak

    Nugget ßNugget ßGün önce
  • Filmin ismi SEN GLOBALSİN

    DDL DdlDDL DdlGün önce
  • shazamnınkine benzemiş

    ZelFluxxZelFluxx2 gün önce
  • Harika bağımlısı oldum şimdi kendimi polise hugola bağımlısıyım diye ihbar edicem size selametle

    Ayşenur ErbaşAyşenur Erbaş2 gün önce
  • Yanliz iyi olms ha

    Ferzant SeriesFerzant Series2 gün önce
  • süper bir potansiyel var dostum sende değerlendir

    UÇARMAKUÇARMAK2 gün önce
  • ABİİ SU AN ERROR VERDİM HAYATDİMDA DİNLEDİGİM EN EFSO FRAQMAN OLDU (izledigim degil dinledigim cunki video yox)

    UNDARTALECİ KİZUNDARTALECİ KİZ2 gün önce
  • tüylerim diken diken oldu nedense aq

    KuzeyTKuzeyT2 gün önce
  • Yankılı tek notayı Avengers ten çaldın bunu hepimiz biliyoruz

    merkez videomerkez video2 gün önce
  • kendine abone ettirdin hadi iyisin yine hadi :D :D :D şu müziği arkaplana koyup da ekmeğini yemiyeceğin bi tane fragman yoktur heraled :D

    uğur aydınuğur aydın2 gün önce
  • Hugola: Son global bükücü

    ArenaArena2 gün önce
  • Ayni lan

    Çağdaş İnceÇağdaş İnce2 gün önce
  • Film adı Hugola Batur - Gerçek Global

    İkili Trollİkili Troll2 gün önce
  • Peki neden yaptın bunu?

    MBHMBH2 gün önce
  • -Doğru kişi ben değilim burda bir yanlışlık var +Bunca yolu boşuna gelmedin! -İçimde bir güç hissetmiyorum ! +Denemek zorundasın sen olduğunu biliyorum -Yapamam ! +Dene !!! -ahhhhh !

    HuNtEr TRHuNtEr TR2 gün önce
  • Artık bi film bekleriz Hugola

    GlorghtGlorght2 gün önce
  • Olum mukemmel aq. Sinemada olsa giderim net

    Salid DemirSalid Demir2 gün önce
  • Dinlerken gaza geldim amk

    Mr Snow FlakeMr Snow Flake2 gün önce
  • Hayatımda gördüğüm en iyi videolardın biri

    Ringo StarrRingo Starr2 gün önce
  • Koronavirüse yapılmış bir fragman

    DüzMasterDüzMaster2 gün önce
  • Filmin ismi: sıçılmış kişi uyanış

    Mahmut Hamza CEVAHİRMahmut Hamza CEVAHİR2 gün önce
  • Artık film çekebilirim

    Wolf MsWolf Ms3 gün önce
  • Oha çok iiii

    marnie shinemarnie shine3 gün önce
  • Ben globelim 😁😁😁

    MURATHAN SARIMURATHAN SARI3 gün önce
  • Filmin adı : FRİGOLA - SON DİRENİŞ Film Müzikleri: Hugola Prodüksiyon: Kaanflix Studios Yönetmen : Mentor

    Kaptan RiotKaptan Riot3 gün önce
  • great piano comes great resposibility great skin comes great global

    Porçay bozmadı.Porçay bozmadı.3 gün önce
  • müziğin adını bilen var mı ?

    Muhammet AliMuhammet Ali3 gün önce
  • abi bunu korku filmi ve savaş filmi ve daha çok farklı türlerde çekermisin lütfen efsane olmuş

    LOL . EXELOL . EXE3 gün önce
  • abi bide bunu konuşmasız çek ya biz aynı notayı ritimi nasıl yapalım

    LOL . EXELOL . EXE3 gün önce
  • Hayatım boyuncu duyduğu m en güzel film müziği

    Yiğit ÇOBANOĞLUYiğit ÇOBANOĞLU3 gün önce
  • HuGoLA'NIn SinEmA fiLmİ ÇıkABiliR DiKKaTLi OlUn

    yigitmineryigitminer3 gün önce
  • Amk çok iyi lan

    UnderGroundUnderGround3 gün önce
  • OHA HUGOLANIN KASI OLDUĞUNU ŞIMDI FARK ETTIM.

    MegaZedMegaZed3 gün önce
  • Film ismi tik tok a son direniş

    Fikret ErdoğanFikret Erdoğan3 gün önce
  • Infınıty war izler gibi oldum aq

    80HP80HP3 gün önce