Yağız'ın Eylül Hayali | Sevdim Seni Bir Kere 63. Bölüm (FİNAL SAHNESİ)

Sevdim Seni Bir Kere 63. Bölüm - Yağız'ın Eylül Hayali
Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/2m91MUe
İzmir’den Ankara’ya üniversite okumaya gelen Aslım, daha ilk günden Ozan ile takışır. Ozan, asi ve öfkeli bir gençtir. Tecrübesiz ama inatçı Aslım ile aşkları ise bir o kadar fırtınalı ve tutkulu olur.
Gençlerimiz sadece aşkları ile sınanmaz. Onların karşılaşması aileler arasında yıllar önce kapatılan defterleri de açar.
Hırs, kibir, fedakarlık, sosyo ekonomik farklar, yalanlar ve geçmişten gelen sırlar hem iki gencin hem de ailelerin hayatlarını alt üst edecek, küllenen, üstü kapanan gerçekler birer birer ortaya çıkacak ve bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
Dizinin başrollerinde;
Yağmur Çokgenç, Oğuzhan Kayra Koç, Gonca Yakut, Volkan Murat Benli, Didem Aygün, İrfan Kılınç, Nur Yazar, Nevzat Can Rüzgar, Şifanur Gül, Berk Bakioğlu, Sevgi Temel, Yağmur Ilgım Öztekin, Tuana Tuzman, Zeynep Şirin Giobbi, Zafer Güllü, Önder Atakanlı, Pervin Balcı gibi isimler yer alıyor.
Sevdim Seni Bir Kere Resmi Facebook Hesabı İçin: bit.ly/2maTpYx
Sevdim Seni Bir Kere Resmi Instagram Hesabı İçin: bit.ly/2lHrE9A
Sevdim Seni Bir Kere Resmi Twitter Hesabı İçin: bit.ly/2maTjQz

#SevdimSeniBirKere #GünlükDizi #FocusFilm

Herunterladen

görünümler
32,410

YORUMLAR

  • Berk bakioğlu süper oyuncu 👏👏👏👏👏👏👏

    Ademalim YılanAdemalim Yılan2 aylar önce
  • راضيه خانم دست به کار شد

    محمد امیریمحمد امیری4 aylar önce
  • yagiznan eylulu artik boyle mutsuz gormek istemiyorum onlar mutlu olmayi hak ediyorlar sonu guzel bitsin asloza yageyl

    Aytac MemmedovAytac Memmedov4 aylar önce
  • Ah Be Yagiz Sen Ne Guzel Adamsin Ne Güzel Seviyorsun Eylülü👏 Berk Bakioğlu Oyunculugu Der Susarim❤️ Ya Bu Nasil Bir Oyunculuk Be Cocuk Oynamiyor Yasiyor Resmen👏👏👏 Bu Cocuk 2000‘li Ya Ben Sok Bu Genc Yasta Bu Nasil Bir Oyunculuktur Ayakta Alkisliyorum👍👏 Hem Oyunculugu Güzel, Hem Ses Tonu Güzel, Hem Kendisi Tam Bir Baby Face😍

    Hazal Besiktas AşığıHazal Besiktas Aşığı4 aylar önce
    • @Hazal Besiktas Aşığı ya güldürme beni ne yani benden bir yaş küçük demek en az 25 yaşı

      TURQAY NƏSİBOVTURQAY NƏSİBOV3 aylar önce
    • TURQAY NƏSİBOV Bu çocuk 2000‘li yani 20 Yasinda

      Hazal Besiktas AşığıHazal Besiktas Aşığı3 aylar önce
    • 2000 derken?

      TURQAY NƏSİBOVTURQAY NƏSİBOV3 aylar önce
  • men azerbaycandan bu kinonun axiri nece olacaq ozan ve aslim nece olacaq axirlari cox maraqlaniram heyacanla izleyirem

    ulvi hesimovulvi hesimov4 aylar önce
  • Finalmi oldu dizi

    medine mmmmedine mmm4 aylar önce
    • @Mobil Oyuncu tsk. cox gulmelidi

      medine mmmmedine mmm3 aylar önce
    • Hayır tabiki😂😂😂😂

      Mobil OyuncuMobil Oyuncu4 aylar önce
    • Ya yok öyle şey sadəcə son sahneydi oyüzdən

      Gulnarə ShukurovaGulnarə Shukurova4 aylar önce
    • Hayir😂😂

      Drilon KrasniqiDrilon Krasniqi4 aylar önce
  • Aşırı saçma gereksiz bir sahneydi sevdigi kişiden ayrilanlarin kendilerini diskolara barlara atması ne kadar doğru yani yagizla eylül sanki yıllardır ask yaşıyor değiştirin artık şu kuralı

    E. S.E. S.4 aylar önce
  • Yağızla eylulun eline nolmis

    Esger MehdiyevEsger Mehdiyev4 aylar önce
    • Esger Mehdiyev Ben de onu anlamadım eski bir şey galiba

      Hazal Besiktas AşığıHazal Besiktas Aşığı4 aylar önce
  • Ah yağız ahhh kendi acimi unutup sana ağlıyorum 😭

    yagmur seven kadınyagmur seven kadın4 aylar önce
  • Offf Yağızım yaaa seni ne hale getirdiler eylüle cok sinir oldum

    Beyza NurBeyza Nur4 aylar önce
  • Çok tatlı be

    zehra kızılkayazehra kızılkaya4 aylar önce
  • Yağız seni alnından öpmek istiyorum

    yagmur seven kadınyagmur seven kadın4 aylar önce
  • Valla icım parça parça oldu😭

    e Aydogdue Aydogdu4 aylar önce
  • Yagiz oyle guzel oynuyorsun ki resmen yaşiyon yaşatiyon hic olmadi bu senarist yağizi ve bizi yaktin

    e Aydogdue Aydogdu4 aylar önce
    • O kadar iyi oynayamıyor rolünü aslim gibi ayni cok yapmacik ama aslimdan bir adım önde yağız

      E. S.E. S.4 aylar önce
  • Yagiz gibi erkek kaldimi...

    Sevenin goz yaslariSevenin goz yaslari4 aylar önce
    • Salam

      Rauf AgayevRauf AgayevAylar önce